4/30/10

Think about the little things that make life great.

Matikan kokeesta sittenkin läpi ! Kuudella pisteellä pääsi läpi ja mä sain jopa 11. Hyvin meni juuh.. Ens tiistaina hissan koe edessä, ja nyt muitakin kokeita tulossa. Pitäis koittaa jostain repiä sitä opiskelu intoo kun tällä hetkellä ei toi koulu mee ihan parhaiten..

Tein hyvät kaupat, ostin kaverin meikkivoide/puuteri mikä onkaan- jutun 5 eurolla (alkuperänen hinta n. 15e) kun Emmille se oli liian vaaleeta, mutta mulle sopivaa. ^^ Tiiän tiiän, meikkejä ei sais edes lainailla saati sitten vaihdella omistajaa kokonaan muttakun tätä tarjousta ei vaan voinu ohittaa, eikä Emmi sitä ollu paljon käyttäny kun se tosiaan oli liian vaaleeta sitte.

Armotonta kynsien kasvatusta taas. Olin uudesta vuodesta eteempäin pureksimatta niitä, ja mulla oli tosi pitkät kynnet yhessä vaiheessa ! Mutta noin kuukausi sitten sorruin ja yhen kynnen lohjettua pureksin loputkin -.- Nyt taas ollu viikon pureksimatta ja pikkuhiljaa ne tosta alkaa taas kasvaan. ^^ Tekokynnet ollu ahkerassa käytössä, muttakun ne ei tee niin hirveen hyvää oikeille kynsille. Se liiman pois repiminen varsinkin on karmeeta puuhaa. Rakenne kynnet taas kävis liian kalliiks mun kukkarolleni ja äitilta edes turha pyytää rahaa sellaseen "turhuuteen". Mutta aika nopeesti noi omatkin tosta kasvaa. :D
Tässä pari kuvaa millasia mulla oli pari kuukautta sitten.

Vesimelonikynnet ;9 Sori surkee laatu..

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥