Sunday, May 30, 2010

The Eurovision.

Tuli sitten valvottua viisut eilen (:
Positiivisesti kyl yllätyin voittajasta, yks mun suosikeista.
Muita hyviä mun mielestä ainakin;





Azerbaidzan- Drip Drop




Ranska- Allez, Ola, Ole




Islanti- Je Ne Sais Quoi




Albania- It's all about you

Oon ihan koukussa tohon Ranskan biisiin, vaikka muiden mielestä se on ihan pimee. :'D Tulee vaan sellanen positiivinen fiilis tosta. Ton Islannin laulajan ulkonäkö ei ollu yhtään sellanen ku mä odotin sillee ku vertas tohon ääneen, mut hyvä sekin. Ite Norjan kappalekkin oli ihan ok, mutta ei siitä ihan voittajaks oliskaan ollu.


Kellään muuten mitään hajua kuka se mies oli joka kerto ne pisteet ruotsista? Oli meinaan pirun hyvän näkönen. ;D Piti oikeen jäädä tuijottaan sitä ruutua vaikka muuten seurasin noi viisut vähän sivusilmällä..


Suomi tosiaan siis tippu jo alkukarsinnoissa, joka mun mielestä oli ihan hyvä vaan koska mun mielipiteeni siitä oli se että sieltä ja syvältä. Kuunkuiskaajat ei siis ihan mun mieleeni, mutta ottakaa huomioon että kyseessä taas pelkästään mun mielipiteeni.



Ja tämmöstä tänään päällä.

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥