Saturday, May 1, 2010

Good Morning with radio Voice.


Huomenta huomenta vaan. (:
Tänä aamuna heräsin vasta puoli 10.. Outoo mulle koska yleensä herään viikonloppusin jo kaheksan aikaan. Radioo en oo kuunnellu aikoihin, mutta nyt päätin sen avata ja mikäs tässä Voicea kuunnellessa. Siivosin vähän korulaatikkooni, ja vaihdoin ne eri kaappiin missä pysyvät paremmin järjestyksessä. Lähti sieltä muutama vanhempi vähemmän käytössä ollu poiskin, mutta en ehtiny niitä edes kirpputorille vietävään laatikkoon asti viedä kun pikkusisko tulee kattoon ja mitä teen ja omi muutaman niistä, että ei niitä loppujen lopuks kauheesti sitten sinne kirpparille asti päädy.. Samoin vaatekaapille/laukuille/kengille pitäis tehdä samanlainen inventaario. Vaatekaappi aika pahassa kunnossa.. Samoin toi meikkihyllykkö tai mikä onkaan missä kaikkia meikkejä ja hiusjuttuja säilytän. Muuten oonki huoneen pitäny suht siistissä kunnossa mutta sitten kaikki tollanen vähemmän näkyvä, kuten just kaikki vaatekaapin ovien sisäpuolella on päässy sekaseen kuntoon. Ja tuo kuva "Miss Dior- Cherie" niin en tota hajuvettä halua mainostaa, vaan tota nättiä kuvaa johon totaalisesti iskin silmäni kun sen Cosmossa bongasin. ^^ Ihana kuva, mun mielestä ainakin.



Noi ihanat orava-korvikset löysin korulaatikkoni pohjalta. Sain ne sillon kun vielä oli reijät korvissa, mutta sitten tuli joku tulehdus ja ne piti kasvattaa umpeen. Nyt tosin oon aatellu että vois kesällä ottaa taas.


Cosmokin tosiaan tuli tossa viikolla. H&M:n "mainos" tai lehtinen mikä siihen väliin oli liitetty, oli mun mieleeni. Kesäksi bikinejä. Harmi vaan että mulla on bikinit enkä siis tarvi uusia.. Tossa on yhet vaaleenpunaset aivan ihanat eikä ees pahaan hintaan mutta empä kai niitä nyt sitten tarvi.. Omasta mielestäni tarvisin myös uudet harmaat collarit, kun nää vanhat on ollu mulla reilu vuoden päivän ja hieman virttyneet ja ohuiks kuluneet.. Tosin äiti ei ollu samaa mieltä ja käyn joku päivä Seppälästä kattomassa jos löytyis ni vois ite sitten ostaa. Mutta vielä tosta cosmosta, uudet kolumnistit Riie ja Anna. Mun mielestä toi kirjotus tyyli oli vähän outo, mutta kai se vaan on sitä kun oli niin tottunu siihen vanhaan. Mun mielestä todellakin harmi että Outi Kaartamo lopetti cosmossa kirjottamisen, sen kolumni oli hyvä.


Sitten vielä tossa välissä tullu Spirit Storen mainos lehti. Jos rippijuhlat ei olis menny jo olisin todellakin halunnu ton mekon juhliini.

2 comments:

  1. tuo hajuvesikuva on kyllä niin kiva :-) katoin sen itsekin cosmosta!

    söpöt nuo korvakorut, tapasitko yleensä käyttää kuviollisia korvakoruja kun sulla oli reiät? :)

    ReplyDelete
  2. No harkka korvisten jälkeen en ehtiny kauaa pitää kun ne tulehtu, mutta muistaakseni mulla oli sillon vaan "roikkuvia" korviksia vai mitä ne nyt onkaan. :'D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥