5/17/10

Hot hot hot, Summer.


Tänään siis ensimmäinen TET päivä, ja mä Emmin kanssa suuntasin siis Tiimariin. Mukavastihan se päivä meni; kyniä järjestellessä, hyllyjä pyyhkiessä (jos joku vielä joskus kokeilee niitä kyniä niihin hyllyn reunoihin mä hirtän sen omakätisesti!) ja roinaa paikasta toiseen kanniskellessa. Inventaario siis tulossa ja kaikki kynät piti kasata yhteen kärryyn jne. Samalla niitten tavaroiden paikkoja vaihdetaan eli kiikutimme sitten paprilautasia sinne missä kynät oli ollu ja toisinpäin. Se hyllyjen hinkkaus vei mun parista kynnestä just eilen lakatun manikyyrin, mutta ei muuta kun tänä iltana taas valkonen lakka räpylään. :'D

Satuin ajattelemaan aamulla että kyllä niillä balleriinoilla hyvin ilman sukkia pärjää, mutta jalat oli eri mieltä. Iho hankautu rikki ja sielä Tiimarissakin kävelin osan ajasta ilman kenkiä kun oli niin kivuliasta.

Käytiin sitten vielä päivän päätteeks Fidalla ja TAAS mä löysin aivan ihanat kengät vaan vitosella! Multa pitäis oikeesti kieltää sielä käynti, saan aina jotain tarttuun mukaan. Lisäks sielä on edelleenkin ne 38 kokoo olevat ruskeet balleriina tyypiset kengät jotka olis aivan ihanat mut kokoo liian isot.. Muuten olisin jo ostanu ja tunkenu kärkiin sanomalehtipaperia, mutkun ne näyttää kanooteilta mun jaloissa. :'D Ne uudet kengät on siis tommoset remmikorkkarit tai miten niitä nyt luonnehtis, kuvissa näyttää vähän oudoilta mut luonnossa ihanat. Korkoo semmoset 7cm mut hyvä kävellä. Tosin mun varpaat vähän survoutu kotimatkalla mutta joo, en valita niistä kengistä. ^^ Tossa ylemmässä kuvassa peili heijastaa tommosen valkosen läikän mun jalkaan ja näyttää niinkun se olis ylhäält punanen mutta älkääpä välittäkö niistä..

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥