Thursday, June 3, 2010

Blah blah blah.

Tired girl again. Tähän päivään sopis hyvin se "laiskaksi sanotaan vaikka mitään en oo tehny". Aamulla olin kaheksaks menossa kouluun, mutta emmi sano että mennäänkin ysiin, joten ei muuta kun telkka auki ja töllöttämään tunniks. Puolen tunnin kuluttua miia lähetti viestin että missä viivyn. Olin ihan haavi auki että kuin niin, no meidän olis pitäny mennä ysiin ja mä olin jo puol tuntii myöhäs. Kamat takas kasaan ja ovesta ulos. Soitin kolme kertaa emmille, ja kun se ei vastannu kyllästyin ja pistin viestiä. Ei menny montaa minuuttia ni emmi soittaa ihan ihmeissään ja lupas tulla perässä.


No koulussa sitten oli koko päivän sählypelejä, katoin yhen meijän luokkalaisten pelin ja ne kusi sen aika lahjakkaasti joten mentiin emmin kanssa ulos. Osa lähti jo 1 ½ h aikasemmin ku sai, mut mä kilttinä oppilaana tuijotin ne pelit loppuun.. Itse asiassa kukaan ei olis huomannu vaikka en olis tullu kouluun ollenkaan koska kukaan ei keränny nimiä listaan enkä edes nähny meidän luokanvalvojaa koko päivänä.

Pahoitteluni tekstin sekavuudesta, kirjotin tän jo eilen mutta sitten bloggeri alko temppuileen ja en saanu julkastua. Tekstin piti jatkua vielä pari kappaletta mutta ne ei ollu tallentunu enkä jaksa enää uudestaan runoilla kun en oo ees varma mitä tarkalleen kirjotin. :'D

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥