6/5/10

The End.

"Päättäjäiset" siis tänään, tai oikeammin sanottuna todistusten haku tilaisuus. Meillä siis lomautukset koulussa, ja paikalla todistuksia jakamassa oli rehtori ja eläkkeelle jäävät opettajat. Mun keskiarvo oli 7.8 eli se on laskenu joulusesta, mutta kyllä mä tohonkin olin ihan tyytyväinen. (: Vaikka tonne nyt ei olis mitenkään juhlallisesti olis tarvinnu pukeutua ni kyl mä valkosen mekon pistin ja siihen musta vyö + mustat korkkarit. Korkkareiden takia jalat taas huonossa kunnossa.. Kuvaa mulla ei tosta asusta oo kun en ehtiny sitä kiireessä fotoomaan.



Todistusten jako tosiaan oli 8.40 ja emmi, taija, suong, tien, miia ja mila tuli meille yhentoista aikaan. Ne lähti vasta tossa puol kuuden maissa ja aika kulutettiin syömällä juoruamalla ja fotoomalla. :DD Suong laitto meijän hiuksia ja nää on khyl ihanat! (:

5 comments:

  1. joo sori ku kommailen kaikkiin sun juttuihin..ku kaikki nää on vaa niin ihanii...myydääks noita rusettipantoja ku seki on aivan ihana? :)

    ReplyDelete
  2. millzu- Juu ei mitään kommaile vaan. :D Ja noita rusettipantoja ainakin Seppälässä vielä on. ^^

    ReplyDelete
  3. okei...no voisin mennä varmaan kattoo onks täällä seppäläs niitä...mut pia mun kukkarolla on oikeesti anorektio :D

    ReplyDelete
  4. Millzu- Mun kukkarolla on jo. :DD

    ReplyDelete
  5. haha no mulla on puoli anorektio ku mulla on ehkä jtn 30-40 euroo ja sillä sillee loppujen lopuks paljoo saa ku nykyää kaikki on nii kalliita...

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥