Saturday, June 19, 2010

What if I don't want anyone next to me, just die alone.

Tajusi tänään useemmankin asian. Ensinnäkin, postailut on kamalasti vähentyny koska tuun koneelle aina vasta yheksän aikaan, ja oon useimmiten ihan liian väsyny alkaakseni kehittää mitään vähänkään järkevää tekstiä.. Toisekskin oon pahemman kerran koukussa Greyn anatomiaan. Yks päivä katoin 6h putkeen vanhoja tallessa olevia jaksoja, ja nyt otin esille pari ekaa kautta ja kattelin 4 jaksoo. Ne vaan on niin hyviä vaikka ne oonki moneen kertaan nähny. :D

Huomena ois kaverin konfirmaatio minne lupasin mennä, ja nyt karmee vaateongelma.. Haloo, oon menos tunniks kirkkoon tuijottaan valkokaapusia ihmisiä eikä ketään kiinnosta mitä mulla on sielä päällä mutta silti mietin kokoajan eri asukokonaisuuksia.. Tästä ei voi päätellä kun yhden asian; mulla on liikaa vaatteita, tai sitten oon vaan hemmetin huono päättään..

Olin tänään vähän pihatöissäkin. Eli siis nypin kukkasista kuivuneita osia pois ja kitkin salaattipenkistä rikkaruohoja. ;D Kerranki jotain ihan mielekästä puuhaa ulkona.

Tämmöstä tänään ja eilen päällä:


Tämmöset kynnet pistin mutta lyhensin niitä puoleen vielä illalla kun ei niillä kauheesti pystyny mitään tekeen..

Tommosen ostin Fidalta:

Peili vääristää väriä mutta siis se on tommonen luonnonvalkonen ja kultaset napit.

2 comments:

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥