Wednesday, July 21, 2010

Cats and techno beat.

Heipparallaa! Oon tällä hetkellä loviisassa mummin luona, ja sain lainata iskän nettitikkua joten pääsen nyt ainakin muutaman kerran päivittämään teille jotain. :-) Tää netti on siis hitain minkä saa (ja samalla myös halvin) vielä kun ollaan haja-asutus alueella niin yhdistelmä on täydellinen jos tykkää odotella sivuja vähän pitempään. Youtuben aukisaaminen vaati pitkää kärsivällisyyttä, ja yhden kappaleen kokonaan lataamisen odotteleminen vielä pitempää kärsivällisyyttä jota mulla ei sitten enää ollukkaan, joten jos viitsitte niin menkää itse youtubeen ja sieltä Pakito- You Wanna Rock ja Rick Astley- Never gonna give up. Ite oon tällä hetkellä aivan koukussa noihin biiseihin. :-D

Tänään en oo kauheesti mitään tehny, koitin vähän aurinkoo ottaa ja nukahdin sitten siihen viltille.. Herätys ei ollu niinkään ihana; muurahainen käveli naamalla. Koitin vähän aikaa hahmottaa että missä ihmeessä olin ku en tietenkään tajunnu että olin nukahtanu pihalle. En onneks palanu tai mitään, vaikka aurinkorasvaa unohdinkin laittaa. Tosin kauheen päänsäryn siitä sain; ei muutakun buranaa naamaan ja päikkäreille, nyt se vähän on helpottanu mutta ei oikein huvita mennä enää ulos.. :-/ Merivesi +25 asteista, mutta se tuntuu kamalan kylmältä kun ehdin tottua siihen +28 asteiseen.. Tossa sitten eilisen asu, en tiiä miks kuvista tuli ihan pixelimössöö, mutta saahan noistakin nyt jotain selvää.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Bongasin ton vikan kuvan pikkusiskon aku ankasta, enkä tajua miks se on mun mielest niin koominen. :D Nauroin sille autossa ihan hirveesti, kai toi että se haluaa kasvattaa matoja koirien sijasta on jotenkin niin lähellä mun nauruhermojani.. ;DD

5 comments:

  1. Ihanat legginsit :) sopivat todella kauniisti asuun :)

    ReplyDelete
  2. Laura,
    Kiitti :)

    Nenna,
    Juu, itekki tykkään niistä tosi paljon [:

    ReplyDelete
  3. kiva blogi! ja hienot noi legginssit

    ReplyDelete
  4. nsos,
    Kiitti, kiva jos tykkäät :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥