Sunday, July 18, 2010

Ilma on kauniimpi kuin milloinkaan, miksi itkisin.


PMMP- Päiväkoti

Toi biisi nyt ei kyllä kuvaa mitenkään mun tunnelmia, mutta se soi päässä ni oli pakko jakaa se teidänkin kanssa. :-D Oon muutenkin addiktoitunu PMMP:hen, lainasin kirjastosta sen cd:n ja huomasin että yllättävän hyviähän ne kaikki biisit on. Oon aijemminkin kuunnellu noita tyttöjä, mut en oo sillee tykänny niistä. Nyt vaan kolahti. :D Tosiaan ois pikkuserkkujen konfirmaatio tänään yheltä, ja perheen kanssa mennään sinne. Mekko on ollu päätettynä jo siitä asti kun se ostettiin mutta nyt mulla on kengä ongelma.. No enköhän mä jotain keksi. Eilen illalla en valvonu ku johonkin yhteen, mutta sekin oli ilmeisesti liikaa kun näitä univelkoja on vähän kerääntyny; nukahdin nimittäin puhelin käteen. Kolmen aikaan heräsin ja kesti vähän aikaa tajuta miks se puhelin oli siinä vieressä.. Pistän tästä mekosta kuvaa sitten kun ollaan tultu sieltä juhlista. :)

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥