Monday, July 26, 2010

Picnic.

Kuten monena muunakin päivänä eilen oltiin taas piknikillä. :-D Söin koko päivänä vaan yhden piltin ja illalla hampurilaisen.. Se niistä hyvistä ruokailu tottumuksista. Niin ja sori nyt kun on vähän tätä hiljaiseloa ollut, mutta kun ei oo vaan ollu mitään inspistä laittaa kivaa päälle, ja oon vetäny topissa ja collareissa. Muutenkaan en oo jaksanu kuvailla mitään ja itekkin oon näyttäny siltä ettei oikein tee mieli pomppia kameran edessä. Huomena sitten lähdetään perheen kanssa "telttaretkelle" eli siis otetaan teltta messiin ja ympäri Suomea! Ensin olin ihan tota koko ideaa vastaan mutta nyt se on musta jo tosi kiva juttu! Näin se mieli muuttuu.. ;D Mutta nyt on enää armoton vaate-ongelma joka on mun lattialla, ja josta koitan saada jotain pakattua mukaan. Mun pakkaustekniikkani kun on tämmönen:
1. Heittele vaatteita umpimähkään kassiin.
2. Mieti tarviitko oikesti sitä kaikkea.
3. Tyhjennä laukku lattialle ja katso vaatteet uudestaan.
4. Tadaa, pakattu! ^^

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Sit emmi innostu tekeen mulle kampauksen. :D

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ja tämmöstä perus tylsää oli tänään päällä.

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥