Tuesday, August 31, 2010

Elämä on ihmisen parasta aikaa.

Kipeenä ollaan siis täälä, mutta olin koulussa kumminkin. Kuumetta oon mittaillu pitkin päivää, mutta mä oon aina alilämpönen. :-D Korkein lämpötila parin päivän sisällä ollu 36,3 muistaakseni. Huonosti nukutun yön jälkeenhän on aina ihana herätä kasiin kouluun, joten olin oikeesti ihmeissäni että ylipäätään sain itteni ylös. Kaikesta huolimatta jaksoin olla koulussa (noh, buranan voimalla..) ja oli vielä ihan kiva päiväkin. :-D Mitä nyt löin pääni seinään ja nenä ihan hirveen kipee jatkuvasta niistämisestä.. Mutta nyt kävin äsken vielä emmin kanssa citymarketissa täytättämässä ne tet laput, ja nopee pyörähdys kaupoissa. Varasin tahallani vähän rahaa mukaan, koska tajusin eilen illalla että mulla on kaappi täynnä vaatteita. Osaa oon käyttäny kerran, osaa en ollenkaan. Bad thing. Alotin sen ostolakon jo aijemmin, mutta rajasin korut ulkopuolelle, koska niitähän nyt tietenkään ei voi koskaan olla liikaa ^^. Mutta vaatteiden ostoon tulee nyt stoppi. Tosiaan löysin sitten seppälästä aivan ihanat ruusukorvikset, tai siis siinä paketissa on kolmet eri väriset. Ja Lindexistä rannekorun. Syvät pahoitteluni tän päivän kuvasaldosta, mutta näin flunssasella naamarilla ei paljon poseerata. Koru kuvat taas tärähti jotenkin mutta koittakaa saada selvää..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Niin mikäköhän tääki kuva oli.. :DD
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rannekoru- Lindex/ 2,10€
Image and video hosting by TinyPic
Kolmet ruusu korvikset- Seppälä/ 4,95€

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥