Monday, August 30, 2010

Tell them it's me who made you sad.



Aivan järkyttävät fiilikset. Niin henkisesti kun fyysisestikkin. Ensinnäkin oon nyt tullu kipeeks, mikäs tässä muu kun kunnon syys flunssa voisikaan pelastaa päivän. Päätä särkee ja nenä aivan tukossa. Istun paksun peiton sisällä huppari päällä ja hikoilen. jos taas otan sen peiton pois niin tulee kylmä. Kurkku aivan kipee ja oon ihan varma että pää räjähtää kohta. Otin nelisatasta buranaa äsken mutta ei toi mitenkään näytä vaikuttavan.. Lisäks mun henkinen tasapainoni huutaa hoosiannaa ja välillä tulee semmosia älyttömiä "rakastan maailmaa"-fiiliksiä, mutta sitten toisaalta aloin äsken itkeen kun kone ei meinannu mennä päälle ja sekoili jotain. Btw, en oo hehkuttanu BB:tä kai ollenkaan täälä blogissa! Eli tossa on yks asia joka jakaa ihmiset niin suoraan kahteen osaan: niihin jotka vihaa sitä, ja niihin jotka kattoo lähes joka jakson. Ite kuulun tohon jälkimmäiseen kastiin. Viime sunnuntaina lähti juuri oikeet ihmiset, mun mielestä ainakin. ;-) No mutta mä taidan mennä tästä juomaan teetä ja lepäileen, moimoi.

PS: Taas vaihtu banneri, mitäs tuumaatte? :-D

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥