9/22/10

Kun sielu tummuu, ja sydän sanoo poks.


Zen Café- Lohdutan sua

"Jos sinua vitutti eilen, vituttaa tänään ja luultavasti vituttaa huomennakin lisää tämä statukseesi."
-Näin sanoo facebook, en jaksa lisätä statukseen mutta voisin kyllä.

Niin ja toi biisi on muuten aivan ihana !
Ja sitten meidän matikan opettajalla oli tänään synttärit, tehtiin sille kortti. :-D Noin, tässä kaikki kivat asiat olikin, seuraavaks ne vähemmän kivemmat.

Ensinnäkin en mäkään nyt mikään älyttömän "kiltti" koulussa oo, mutta kyllä tommonen ihan oikeesti huono käytös alkaa vähän ärsyttään. Tahallaan pitää koittaa ärsyttää ja kommentoida joka asiaan. Ja kun ne kommentit ei oo siitä järkevimmästä päästä. Meidän maantiedon opettaja on näköjään jo ihan kyllästyny tohon, ja kun se koitti saada yhtä meidän luokkalaista avaan kirjansa ("jotta edes näyttäis siltä että sä tekisit jotain") niin vastauksena tuli armoton saarna siitä kuinka tämä kyseinen oppilas joutuu tuleen joka päivä kouluun ja oleen sielä 7h eikä se osaa niitä tehtäviä ja se ei halua pyytää apua. No voi ei. Se onkin varmaan ensimmäinen ihminen joka joutuu tuleen siihen rakennukseen joka päivä seitsemäks tunniks. Itketäänkö yhdessä. Kamalaa. Siis ihan oikeesti toi on niin turhaa. Jopa mulla alko vähäsen keittään. Sitten ruotsin tunnilla samaa laatua, ja mun vieressä istuva on keksiny uuden leikin; viedä mun tavaroita ja tiputella niitä lattialle. Kyllähän toi nyt menee yhden tunnin ajan sillee läpällä, mutta tosiaan sen yhden tunnin. Sitten kun olin hiljaa ja aattelin ettei sille kai kannata alkaa siitä raivoon ni tyyppi sanoo vihasesti "Oo hiljaa vitun sorsa!" yrityksenään kai herättää mun huomio ku olin kerrankin hiljaa. Joo tiiän toi kuulostaa koomiselta mutta kun tommostakin saa kuunnella riittävästi niin se lakkaa olemasta niin hirveen hauskaa. Tosiaan keitti sitten yli ja huusin sille takas että "Oo ite hiljaa vitun sorsa" Joo, kehittävää. Siitä hyvästä opettaja suuttu mulle ja otti mut eturiviin istuun. Ei siinä mitään, paremmin mä sielä viihdyin. Jotenkin ei vaan aina jaksais. Tämmöstä tänään, kattoo jos huomena ois vähän parempi fiilis. :-)

Image and video hosting by TinyPic

PS; vaihdoin oman nimen tohon nimen tilalle. :) Tuntuu vaan luontevammalta kun toi Aami, joka on mun lempinimi. :-D

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥