Friday, September 3, 2010

Stay with me honey.


John ME- Love is My Drug

"Löysin" ton biisin uudestaan ja oon kuunnellu sitä nyt pari tuntia putkeen.. No enköhän kohta kyllästy siihen. Tänään oli taas helppo päivä, kaks tuntia liikuntaa, yks yhteiskuntaoppia ja kotiin! Liikassa oli 1500m juoksut, vettä tuli vaakatasossa ja tuuli kamalasti. Ei ollenkaan kiva juosta tossa säässä. :-/ Mun aika oli säästä hulimatta 8.41 ja paransin viimevuodesta! :-D Tosin mun "mahtavalla" kunnollani se oli liikaa ja sen jälkeen sitten oksennettiin ilmaa kentän laidassa.. Kerrankin jotain hyvää siitä etten syöny paljon mitään aamulla, ei tullu sen ilman lisäks mitään ylös. Semmonen heikko olo oli vielä koulullakin ja yhteiskuntaopin tunnin alussa makasin lattialla ja luin Miss Mixiä.. Ja Tien, Suong ja Miia päätti pistää mun nilkat ihan uuteen uskoon, nyt löytyy natsi merkkiä, omaa nimee, kärpäsiä ym. muuta hauskaa stabiloilla piirreltynä. Täytyy käydä pesemässä pois noi vielä tänä iltana. :-D Suunnitelmissa oli mennä emmin kanssa Nova-kirpputorilla käymään, mutta ei sitten tullu lähdettyä joten mennään kai sitten huomena.. Heha, tuli muuten yks ilta järjetön halin tarve ni nukuin sitten tommosen pehmo koiran kanssa. Ja nyt huomasin että istun taas sen kanssa. Ehanaa, oon tullu takas leikki-ikään ! :-]
Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥