12/12/10

Beautiful Blogger

Huomasin tossa että olin saanu tän haasteen Essikatariinalta ja koitin nyt sitten kerätä ne seitsemän outoa juttua itsestäni tähän. :D Ohessa kuvia viikonlopulta.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
1. Vihaan ruoan laittoo, tykkään siivota. :D

Image and video hosting by TinyPic
2. Hymyilen aina kun kuljen peilin ohi, muuten pelkään että joku suuttuu mulle..

Image and video hosting by TinyPic
3. Tullessani yksin tyhjään taloon tarkistan aina joka huoneen ettei sielä varmasti oo ketään ennenkun syön tai teen muutakaan.

Image and video hosting by TinyPic
4. Suutun ihan tajuttoman paljon
a.] Jos joku elektroninen laite ei tee kuten haluun.
b.] Jos en osaa jotain käsityö juttua. (esim. tällä hetkellä teen elämäni ensimmäisiä sukkia ja ei oo yks eikä kaks kertaa kun toi työ on meinannu lentää seinään..)

Image and video hosting by TinyPic
5. Välillä tykkään tosi paljon pukeutua jotenkin kivasti, ja sitten taas välillä (kuten nyt) tulee semmosia viikkoja että päälle ei yksinkertasesti jaksa laittaa kun collarit ja hupparin. Tähän tulossa parannus ens viikolla.

Image and video hosting by TinyPic
6. Oon tosi laiska kaikkien ihonhoito juttujen kanssa. Kesällä käytin säännöllisesti jotain puhdistusjuttuja mutta ei ne vaikuttanu mitenkään niin lopetin. Nykyään se menee siihen että pesen illalla vaan ripsarit pois. Joskus en edes sitäkään.. Siinä syy miks iho näyttää sitten tältä.

Image and video hosting by TinyPic
7. Kuvittelen että mulla on paljon huonompi muisti kun mitä mulla oikeesti on. (Okei mulla on TOSI huono muisti.) Mutta laitan aina illalla kännykkään hälytyksiä kuten "muista matikan kirja" ja "ota mp3 latauksesta" sitten aamulla noi on päällimmäisinä mielessä vaikka illalla olin ihan varma etten kumminkaan muista. :D

Tämmöstä randomia tällä kertaa, huomena pitäis tulla ihan kunnollista asukuvaa ja kehittävämpää postausta. :>

2 comments:

  1. ihanan talvisia kuvia :)

    ReplyDelete
  2. Kaisa,
    Kiitos, itseasiassa noissa on pikkusisko kameran takana. :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥