Tuesday, December 14, 2010

This is the best feeling.


Avril Lavigne - Innocence

Tänään oli K-Y-L-M-Ä. Menin pakkasta uhmaten villakangastakilla kouluun, ja vaikka pistin tohon vielä hupparin matkan ajaks sen alle, niin olin silti ihan kohmeessa. Taija kävi meillä parantamassa maailmaa ja siinä se mun iltani sitten menikin, nyt loppu ajan oon fiilistelly Avril Lavignee youtubesta. Itseasiassa mulla taitaa olla sen levykin jossain, vois ladata sen koneelle. :) Mutta antaa kuvien puhua puolestaan, mä taidan lähtee koisimaan, heippa!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥