Thursday, January 20, 2011

Should I be afraid to take a stand?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Paita, GT
Hame, Seppälä
Leggarit, GT

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
[Tässä kuvassa tota hametta vielä vähän paremmin. :)]

Ääks. Koitan nyt saada tähän jotain tekstiä aikaseks, edellisestä postauksesta puuttu jopa otsikko.. :D Noniin, eli siis tänään oli kevyt päivä koulus, neljä tuntia ja sen jälkeen amikselle jatko opintoja tutkiskeleen. Kyllä toi nyt pikkasen selkeytti niin että on vähän helpompi sitten päättää mitä tahtoo. Oikeestaan mulla on kai kolme semmosta mitkä ois sillee mielenkiintosimmat, eli Treelle ja sielä pirkossa merkonomiks, Ahlmanissa puutarhuriks tai Virroille ja sielä merkonomiks. Sen oon päättäny että aijon sen mitä sitten valittenkaan niin kaksoistutkintona suorittaa, elikkä "lukio ja amis samassa". Toiset sanoo et se on ihan kevyttä ja toiset et se on tosi rankkaa. Ota nyt sitten selkoo. Onks kellään kokemuksia ja/tai mielipidettä? : o

Toi Virroille meno tarkottais sitä että viikot olisin sielä asuntolassa ja viikonloppusin ja lomilla kotsaan. Kaippa siihenkin tottuis, tällä hetkellä se vaan kuulostaa kamalan pelottavalta. :-D Mulle se ehkä olis paras vaihtoehto koska numerot ei tällä hetkellä oo kauheen mieltä ylentäviä, ja tonne kuulemma pääsee melkeimpä takuu varmasti toisinku Tampereelle. No mutta on mulla vielä vähän aikaa mietiskellä. :) Mites, onko muita jatko opiskelu paikkaa miettiviä? : D

4 comments:

  1. Pakko kommentoida tota kaksoistutkintoo. Kannattaa harkita oikeesti tarkkaan, useimmat ei jaksa sitä kun ehkä vuoden. Se on ihan hiton rankkaa, jokainen kaveri joka sen on ottanu on lopettanu kesken. Sulle ei jää aikaa oikein mihinkään muuhun kun kouluhommiin.

    ReplyDelete
  2. Mä sanon et kaksoistutkinto on kevyttä. Mulla itelläni on vaatetusalan perustutkinto ja lukio samas, oon nyt amiksen kakkosella, ja mulla on nelivuotinen koulutus. Ja mulle se on kevyttä. Ja se riippuu tietty ihan ihmisestäkin et tuleeks siitä rankkaa vai kevyttä ku se on siitä opiskeluasenteesta kiinni. Jaksotki vaihtelee sillee et joskus on enemmän lukioaineita ja joskus vähemmän. :)

    ReplyDelete
  3. Elisa,
    Okei, yks kaveri on kans sanonu et ei se niin kauheen raskas oo, mut mietin kummiski viel. (:

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥