2/17/11

Mä piiloudun ja maalaan maailman mustaksi.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Toppi, Vapaa Valinta
Neuletakki, H&M
Farkkuleggarit, Seppälä
Rusettikoru, Seppälä


Pariisin kevät- Invisible man

Eilen olin niin väsyny etten saanu mitään kehittävää tekstiä aikaseks. Mutta nyt voisin vähän tarinoida tästä viikosta. Eli siis tiistai oli tosi kevyt päivä, klo. 9-11. Liikuntapäivä. Mietin sitä että meenkö ollenkaan sinne kun olin aika kipee vielä sillon. Päätin sit kumminkin mennä ja taaperrettiin kaks lenkkiä tuola pakkasessa. Ensin joku puolen tunnun lenkki ja sit koululle lämmitteleen ja juomaan lämmintä mehua, ja sit toinen lenkki. Oli se kyllä aikamoista kidutusta.. En halua edes kuvitella niitä jotka hiihti tai lasketteli..

Huomenna oliski sitten viimenen arkipäivä. Venailen edelleen että koska mun ääni palautuu normaaliks, oon jotenkin kyllästyny tähän tukkoseen ääneen vaikka flunssaa ei muuten enää oo. :D Niin ja oon myöskin aivan kyllästyny tohon pakkaseen. Miks pitää olla -20 joka aamu?? Vaikuttaa tohon pukeutumis intoonkin kun ei tee mieli pistää pelkkiä leggareita..

Oon muuten koko illan selaillu eri nettikauppoja ja kuolannu tarjontaa.. Noi hennesin kiilakorot on vaan niin saatava ! < 3 Lisäks bongasin Elloksen alennuksista vaikka mitä vaatteita ja kenkiä.. Niin ja kävin emmin kanssa koulun jälkeen oikein ajan kanssa kirjastossa, nyt on taas alkanu löytyyn kaikkee kivaa luettavaa. :) Koitan raahata äitin huomena parille kirppikselle mun kanssa, en oo sieläkään käyny aikoihin.. Mutta nyt vois kirjotella pikkasen päiväkirjaa ja mennä nukkuun, öitä. :)

1 comment:

  1. Ei laskettelemas ollu kylmä, paitti varpaat jääty ja jalkoi särki aluks ihan hirveesti, kun ekaa kertaa tänä talven laskettelemassa. Eikä kylmä kerinny tulee, ku lasketteli ja oli tarpeeks päällä + kävi välillä lämmittelemässä. :D Kaakao kuuluu olennaisesti lasketteluun.

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥