2/24/11

Pastelli.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Neule, 2ndHand
Neuletakki, H&M
Leggarit, GT
Vyö, 2ndHand

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tän päivästä kasin aamua piristi mukavasti taas palohälytys kymmeneltä. (jee?) Empä oikeestaan tiedä mitään sen mukavampaa kun seistä ulkona -22 pakkasessa vartti turhan takia. Kun saatiin sitten lopulta mennä takasin sisälle, tuli kuulutus että siinä palohälytys järjestelmässä on joka vika. Toooooosi kivaa. Mutta ainakin pysyin lämpimänä kun pistin ton uuden pastellin värisen neuleen :) Toi on siis tavallaan semmonen liivi, eli siis siinä ei oo hihoja. (oon ihan varma että tolle on joku muu nimi kun liivi mutta en keksi mikä ! :D) Siinä alla mulla oli pitkähihanen ja sitten vielä neuletakki päällä. Normaalisti oon aina jäässä mutta tänään en. ^^

Koulun jälkeen tein ton raamattutyön loppuun, huomena ois viimenen palautuspäivä joten olin taas sillee "ajoissa".. Nyt pitäis enää kirjottaa se puhtaaks. Sitten kävin kaverin kanssa hakemassa vähän mässyä ja nyt oonkin mutustellu tässä muumikeksejä ja lihapasteijaa. :D

4 comments:

  1. Muumikeksit o hyviä, söin niitä pienenä. Täytyy ostaa niitä joku päivä, mutta ensin mä teen suklaakakkua (siihenkin pitäs ne aineet ostaa). En mä jaksais tehä, mut pakko tehä jos haluu syödä :D

    ReplyDelete
  2. Murswein,
    Niimpä, mä en yleensä jaksa tehdä mitään niin ostan vaan valmiina kaupasta.. :D

    Riina,
    Oi kiitos (:

    ReplyDelete
  3. Ah, ihana neule/liivi/paita/(joku...)<3 Varmasti tosi lämmin!:D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥