Saturday, February 12, 2011

Shopping.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Seppälä, alkuperäinen hinta 29,95€, alennushinta kympin.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Seppälä, alkuperäinen hinta 39,95€, alennushinta kympin. Pikkusisko toimii saappaaissa kenkämallina joten älkää ihmetelkö kun noi jalat näyttää hukkuvan noihin kenkiin. :D

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Seppälä, sai kaks pakkausta yhden hinnalla yht. 6,95€ Oli niin söpöjä etten voinu jättää niitä sinne. (:

Tossa tosiaan noi kengät mistä puhuin jo aikasemmin. Eli siis harmaista sain toisen parin vasta nyt kun kävi semmonen moka että tuli vahingossa ostettua toinen kokoo 36 ja toinen 37, sit noi ostettiin Loviisasta kun oltiin mummilla käymässä niin ne lähetti toisen kolmeseiskan sitten tänne ja se saapu vasta tänään.

Btw, ystävänpäivä tulossa. Ite en jaksa olla yhtään innoissani.. Mun mielestä sen on niiiiiin kaupallinen juhla. Just oli joulu ja piti ostaa lahjoja ja kortteja, nyt taas ? En mä tarkota sitä että kaverit ei olis mulle tärkeitä, oon vaan niin kyllästyny tohon jatkuvaan lahjomiseen. :-D No, kaippa mä jotain kortteja tässä illemmalla voisin vielä kattoo.

1 comment:

  1. Ihunat noi kenkulit! Mulla on joku hirvee kenkäkuume, tekee mieli mennä kaupoille ja ostella kenkiä. Odottelen kummiski ja meen keväämmällä kenkäostoksille. Kenkiä ei voi olla koskaan liikaa.

    Ystävänpäivä on kyl aika kaupallinen juhla, mutta kavereit on kiva muistaa. Paitti et niitä pitää muistaa muutenkin, joka päivä.
    Ei ystävänpäivään kummiska tarvi rahaa tuhlata, voi tehä ite vaikka mitä. Mä leivoin tänään ja aijon ottaa maanantaina pari mukaan kavereille kouluun... jos niitä ei oo siihe mennessä syöty. Sit täytyy vaan tehä uusia :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥