2/14/11

Valentine's Day.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Farkut, Saksasta
Pinkki toppi, Seppälä
Pitsi toppi, Meksiko
Neuletakki, 2ndHand

Äiti tosiaan sienesti noiden ensimmäisten kuvien aikana eikä huomannu että automaatti tarkennus ei ollu päällä.. Sit kun katoin noi kuvat ja kysyin miks se ei sanonu mitään ni se vaan oli ihan ihmeissään "No mä katoin et ne oli vähän epätarkkoja" =D Hyvä äiti. No saatiin kummiski ihan hyviäkin kuvia.

Oon edelleen kipee, mutta vääntäydyin silti kouluun. Oli kyllä sitten todella raskas päivä.. Heti ku tulin kotiin ni buranaa vaan naamaan. Nenä on aivan sairaan kipee tästä kaikesta niistämisestä ja tuntuu siltä että pää on täynnä räkää. :D Huomena olis liikuntapäivä ja -15 pakkasessa pitäis kävellä kolme tuntia. Vahvasti oon kallistumassa siihen että jään kotiin, ei oikein houkuttele tässä tilassa.

OIKEIN IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ! <3

4 comments:

  1. cute sweater + lace.

    rockoomhp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oi kun ihana blogi :) liityn lukijaks!

    ReplyDelete
  3. Mä tuun varastaan ton sun paidan yöllä... No, ei nyt sentäs. Noi sun kynnet on muuten ihanan hopeiset. Mua ärsyttää omissa kynsissä, että lakka lähtee niin nopeesti. Ja ihmettelinkin miks noi ekat kuvat on noin sumeita :D Mut ihan kivoja ne on.

    ReplyDelete
  4. oomph.,
    Thanks (;

    saranen,
    Kiva jos tykkäät ! :))

    Murswein,
    Mulla kans lähtee lakka tosi nopeesti, mut se yleensä auttaa jos laittaa ensin läpinäkyvää lakkaa, niin ja tietysti varoo esim. tiskaamista ja tämmöstä :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥