Monday, March 14, 2011

Please, let me know that you can carry it all.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Huppari, Halpa Halli (y)
Takki, H&M


Adele - Rolling In The Deep

Yks näistä päivistä. Eilen värjättiin tota tukkaa ja noista kuvista saa pikkusen käsitystä millaset niistä tuli. (: Kuvat antaa ehkä hiukan vaaleemman kuvan kun mitä ne on.. Ja sitten toi punasuus vähän yllätti, oletin että ne olis sillee kylmemmän ruskeet. Sitten kun alkaa juurikasvu pukkaan niin voipi olla että vedän takasin vaaleeks tai sitten vielä tummemman ruskeeks. :D Kovin positiivista palautetta ei tullu. Oon oppinu oleen ottamatta itteeni aivan kaikesta, mutta silti joskus toivois että se palauteen antaja olis vaan pitäny sen asian sisällään. Se feikattu hymykin tuntuu niin paljon paremmalta kun suoraan sanottu arvostelu. Anteeksi avautuminen, oon liian väsyny osatakseni ajatella selkeesti ja pienet asiat tuntuu suurilta. :D

Koko illan on päätä särkeny ja nyt näyttää kello yhdeksää joten taidan kömpiä sänkyyn ja haudata itteni peiton alle. Ai niin, mitä pitää sanoo ihmiselle joka kehittää anoreksiaa. Mä en tiedä. Mä en oikeesti tiedä.

4 comments:

  1. Mä ite tykkäsin enemmän sun hiuksista blondeina, mutta noikii sopii mun mielestä sulle hyvin:) C'moun! Vaihtelu virkistää:)

    ReplyDelete
  2. Mun mielestä sun uus hiusväri on tosi kiva. ^^ Ite olisin tosin värjänny viä vähän tummemman ruskeeks (tai saattaa johtua noista kuvista että näyttää vaaleemmalta kun mitä on)

    Ja toi mitä sanoo ihmiselle joka kehittää anoreksiaa, niin tarkotatko sillä sitä että se ihminen kehittää itelleen anoreksiaa, vai sitä että se tekee muista anorektikkoja (esim. haukkumalla läskiks tai jtn.)
    Selitin tollein ihanan selkeesti. :D

    ReplyDelete
  3. Ano,
    Kiitti (:
    Ja se kehittelee itelleen sitä, mutta tosiaan saatoin vähän ylireagoida kun kirjotin tota. :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥