Tuesday, March 1, 2011

Random holiday

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Siis mähän olen aina näin pirtee? ^^

Image and video hosting by TinyPic
Päivän kyttyrä?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tommosta randomia kameran kanssa. Oon päiväni kuluttanu enimmäkseen lukemalla hyviä kirjoja, kutomalla sukkaa, kirjottamalla tarinaa ja päiväkirjaa ja sitten ulkona hiippailemalla. Aattelin että tarviin koneen mukaan jotta voin olla edes jonkin näkösessä yhteydessä kavereihin, mutta oon tässä huomannu että se oon minä joka sitä konetta vähiten tarvii. Äiti ja pikkusisko (joka muuten löytyy noista kolmesta ah niin taiteellisesta kuvasta :D) keksii kokoajan jotain syytä minkä takia niiden pitäs päästä koneelle.. Ihan datiksia ollaan siis koko perhe. :-D Mutta nyt painun pehkuihin ! Näköjään unirytmikin on palaillu "normaaliks" tän loman myötä..

1 comment:

  1. Mulla taas unirytmi on ihan sekasin. :D Hyvä et jollain toisin päin.

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥