Tuesday, April 26, 2011

Outfit.

Tää päivä on ollu vähän jännänlainen. Huomena olis mun vuoro
 pitää enkun suullinen esitelmä mutta ei kyllä yhtään huvittais
 sitä pitää. En oo edes ajatellu sitä tehdä. Kun tulin koulusta
 kotiin niin oli ihan sairaan kuuma kun mulla oli takki päällä
 vaikka oli melkein 20 astetta lämmintä. :D Sit äiti kerto vähän
ikävämmän uutisen. Mummin sisko oli kuollu tänä aamuna. Ei toi nyt mitenkään
 iso juttu ollu kun ei se loppujenlopuks ollu mulle mitenkään kauheen läheinen,
 käytiin sitä kattomassa ehkä noin kerran kahessa kuukaudessa.
Kumminkin tuli semmonen outo olo kun oli ajatellu että se on sellanen
 ihminen joka vaan kuuluu olla. Joskus se joutu sairaalaan ja sitten
 pääsi taas omaan kotiinsa, mutta aina se jotenkin selvis.
No mutta eipä sitten tästä. Jos jotain positiivista pitäs löytää niin
saipa ainakin olla loppuun asti kotonaan, omassa tutussa ympäristössä(:

Sitten tuli vähän riitaa kaverin kanssa ja olin muutenkin valmiiks
 huonolla tuulella niin ei siitä mitään kauheen kehittävää sitten
seurannu. Onneks toi yks tuli tänne piristään mua ja nyt oon taas
 väleissä kaverinki kanssa. Loppujen lopuks ihan jepa päivä.(:

106
107
111
114
Paita, Lindex
Shortsit, H&M
Baltsut, Halpa Halli

2 comments:

  1. I like your shoes and tee with flower print!!!
    Nice blog

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥