Friday, April 8, 2011

Ship in a glass bottle.

009
013
014
019
Mekko, Shasa
Neuletakki, Berska

Näin viime yönä unta että olin tutustumassa
 Virtain opistolla ja se ite koulu oli tosi hieno,
 mutta sitten ne asuntolat oli semmosia että siel oli
 jotain vanerilevyjä ja niistä piti ite rakentaa asunto sinne.
 Sit ne kaikki oli semmosia slummi hökkeleitä
 ja mietin vaan et enhän mä nyt tänne voi
 tulla ku en osaa rakentaa ! :-D

Koulussa oli tänään uskonnon koe,
ja enköhän siitä ihan kunnialla selvinny,
oon kummiski kuunnellu tunneilla ihan hyvin.
 Koulun jälkeen kävin kampaajalla, ei mitään
radikaalia tehty, latvat vaan pois ja pikkasen
 kerroksittain. Sit äiti kävi hakemassa mun Hennesin
 paketin postista ja oon nyt ihaillu noita vaatteita tässä
loppu illan.. Jos jaksan niin kuvailen ne vielä tänään :)

2 comments:

  1. Mekko on ihana ja korutki :D
    Mulla itellä meni uskonnon koe iha plörinäks.. paitti eka tehtävä. :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥