5/27/11

I knew the right words. I knew the correct answers. I'm just the wrong person.

002
004
005
008
015
017
019
Mekko|Äidin tekemä
Neuletakki|H&M
Vyö|2ndHand

Raiskasin tänään omaa etikettiäni. Oon päättäny etten ikinä 
ikinä ikinä ikinä mee pyörällä korkokengät jalassa mutta
 näköjään sekin päivä vielä koitti. En vaan jaksanu lähtee käveleen
 kouluun niin menin sitten pyörällä vaikka se (ainakin mun mielestä) niin
 tyhmältä näyttääkin. Säästää se vaan ihan kivasti jalkoja kun ei
 tarvi kävellä sitä kahta kilometriä.

Viimeset kirjat palautettiin tänään ja maanantai on enää normaali
 päivä. Tiistaina luokkaretki, keskiviikkona sählyturnaus, torstai 
vapaata, perjantaina ysien juhla ja lauantaina käydään hakemassa
 todistukset. Siinä se peruskoulu sitten olikin. Mut justhan mä 
olin seiskalla? Koko päivän on ollu sellanen tunne ettei tiiä miten
 päin olis. Haluis että aika kuluis mahdollisimman 
hitaasti, niin että nää
 viimeset päivät vaan jatkuis ja jatkuis. Mä en halua odottaa kesäkuuhun 
että saadaan tietää jatko-opiskelu paikat, enkä halua lähtee 
muuhun kaupunkiin opiskeleen. Haluun vaan että tää jatkuis ja
 jatkuis eikä mun tarvis huolehtia mistään sen enempää kun 
tähänkään asti. Mut joo, eihän se niin mee. 
Enää muutama vuosi ja pitää ruveta huolehtiin ihan itse omista asioista. 
Kukaan ei enää tee niitä mun puolesta eikä huolehdi jos 
mä unohdan. Tulipas tramaattista mutta rupesin 
vaan ajatteleen tulevaisuutta. :----D

13 comments:

  1. Moi taas!
    Tajusin jo, et mistä pääsin lukeen sun blogia, joten unohda se eka viesti :D

    ReplyDelete
  2. Mistä noi kengät muuten on ? Ne on tosi kivat :)

    ReplyDelete
  3. Hanna R,
    Joo ei mitään, kiva jos tykkäät lukea :--)

    Annika,
    En tiedä, ite ostin noi kirpparilta. :-D

    Sara,
    Kiitos :----)

    ReplyDelete
  4. Tosi kiva asu:-) Aivan hyperihana toi mekko! Munki äiti vois opetella tekee mulle tollasii....

    Mä annan sulle neuvon et elä hetkessä, koska aika tosiaan kuluu ihan super nopeesti ja koht huomaat omaavasi yo-lakin (jos suuntaat lukioon) tai sit ammatin:-D. Mua ällöttää kun eka vuos lukios on jo ohi, vaik justhan me sinne mentii!!! Se vaan onneks kyllä kertoo siitäki et on kivaa:--))

    ReplyDelete
  5. AnonymousMay 29, 2011

    elina,
    Kiitos :--) Ja mä yritän elää hetkes, aika vaan menee niin älyttömän nopeeta. :D

    aava,
    Kiitos :-----)

    -Jasmine
    [Jostain syystä en pysty kommentoimaan kirjautuneena :o]

    ReplyDelete
  6. Ihan törkeen hienot kengät ! ja toi mekko on kans ihana <3 :))

    ReplyDelete
  7. AnonymousMay 29, 2011

    anni,
    Kiitti :--)

    -Jasmine

    ReplyDelete
  8. rakastuin noihi sun kenkiis !!
    oot muute tosi nätti :)
    + taisitpa suuri saada uuden lukijan.

    ReplyDelete
  9. jenna,
    Oi kiitos, ja kiva jos tykkäät :--)

    ReplyDelete
  10. Superkiva toi asu.. kengät kyllä ei ihan mun tyyliset mutta menee. :) kivalta vaikuttaa sun blogi! .. vois lukea vähän enemmän kun tänne nyt ekaa kertaa vasta eksyin.. :)

    http://dejiss.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mäkin mietin tota koulujuttuu tosi paljon, tosin itse olen vielä seiskalla, mut silti :'''D eiks koulu vasta alkanu?...

    sulla on varmaa loppumaton rannekoruvarasto<3 ihania ja aiina asuun sopivia:D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥