6/14/11

Please, bring me sunshine.

004
005
006
008
Pitsipaita | GT
Parkatakki | H&M

Tuntuu että toi sade toi mukanaan liian myöhään valvomiset,
 liian myöhään heräämiset, huonon ruokahalun ja 
sängyssä makaamis tyynyä halaamis angstin. Mikään 
ei maistu ja yövaatteiden pois vaihtaminen tuottaa tuskaa. Onneks
 tänään lähdin kaverin kanssa kirpparille ja niille kuluttaan aikaa,
 semmonen pieni herätys että "Hei, tän talon 
ulkopuolellakin ON elämää!" Kiva päivä oli ja
 kirpparilta löysin perus mustan hupparin [2€] 
ja Adidaksen sinisen verkkatakin [5€]. (:

PS: Kun 100 lukijaa menee rikki niin pistän arvonnan pystyyn!

7 comments:

  1. To much make up?! you're so beauty, but without make up too!

    ReplyDelete
  2. Arvaa kerran houkutteletko mua koko ajan menemään kirppaireille löytöjä tekemään D:

    ReplyDelete
  3. aivan ihana toi pitsipaita! ♥

    http://chillingout-globalstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 15, 2011

    sulla on ehkä PIKKUSEN liikaa meikkivoidetta, ku finnit vaan korostuu. kokeile käyttää kasvokuorintoja, rasvata naamaa, juoda paljon vettää ja pitää meikittömiä päiviä. mulla lähti finnit n. 2:ssa kuukaudessa, ihan neuvona vaan :----))

    -prinsessa

    ReplyDelete
  5. Mä mieluusti kattelisin kuvia, mitkä on muokattu eri tavalla, en mä saa noista sumusista kuvista selvää. Välillä ihan kivaa vaihteluu ois tollaset sumukuvat, mut ainakii vähä sellasta tarkkaavaisuutta kuvis ois kiva.

    ReplyDelete
  6. unknown,
    Yeapp, I had too much make up.. :D

    Juulia,
    Hehe, siitä vaan(:

    Peppi,
    Kiitos(:

    Ano,
    Joo tuli vähän liikaa läntättyä naamariin tona päivänä. :D Mut hei kiitti, oon koittanu veden juontia lisätä ja vois ostaa jonkun kuorinta jutun, toivottavasti mullakin lähtis noin nopeesti :)

    laiiza,
    Juu mä oon miettiny että joko te ootte kyllästyny noihin. :D Mutta muokkaan ne seuraavalla kerralla terävimmiksi(:

    ReplyDelete
  7. eksyin(ttiin) sun blogiin, vaikuttaakivalta !! :--)

    -Epa

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥