Tuesday, June 7, 2011

Wanna be my happy hour.

005
006
009
010
Mekko | GT
Vyö | 2ndHand

Mulla oli varttia vaille kymmenen hammaslääkäri,
ja yks reikä oli ihan taaimmaisessa hampaassa. Se onkin
 sitten mun ensimmäinen reikä, ei oo ikinä ennen nimittäin
 ollu. Kävin kirpparilla samalla mutta ei tarttunu mitään
mukaan vaikka kaikki vaatteet olis ollu puoleen hintaan.
Taidan kyllä nyt vaihtaa biksut päälle ja suunnata viltin kanssa
pihalle koska tässä istuessa tulee aivan
 järkyttävän kuuma. :----D

6 comments:

  1. Awww, really cute outfit

    http://ninety2wo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nice photos and gorgeous outfit :D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 09, 2011

    Hyi helvetti ! tulee ihan ahistava olo, kun kattelen tätä sun vaatemäärää.. Millä vitun rahoilla sä oikeen ostat noita ? Ihan sairasta.

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 09, 2011

    Sophie,
    Thanks(:

    Ivy,
    Thank you(:

    Ano,
    Hyvä Ano. Mulla on tasan yksi vaatekaappi, jossa säilytän mun "vaatemäärää". Saan 20€ kuukausirahaa, ja ne ovat ne mun "vitun" rahat joilla ostelen vaatteita. Suurinosa on yleensä kirppareilta, joten eipä se kovin kalliiksi tule. Pikkasen ihmetyttää että miten se sun persettä kutittaa.(:

    -Jasmine

    ReplyDelete
  5. Ihania vaatteita ;) <3

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥