Thursday, July 7, 2011

Anything can happen.

005
007
009
014
018
020
Tunika & Baltsut | Tallinna

Kuvissa eilisen asu ja hiuspuuteri jota löysin etsimisen jälkeen. Tänään kävin
 Särkänniemessä. Voin kyllä sanoo että en mee lähiakoina uudestaan, 
ylitin itteni aivan täysin [Kävin sielä siis viimeks joskus 10-vuotiaana ja
 olin aivan paniikissa jopa Ilmaveivissä..] Ja nyt kuuden vuoden jälkeen noi 
sai mut houkuteltua uudestaan. Menin kaverin kanssa ihan ekana Tornadoon,
 koska "Ei se oo oikeesti yhtään paha" Joo eipä ollu. :D Kiljuin siinä 
kokoajan ja olin puolimatkaa silmät kiinni. Tuli siinä käytyä vielä sitten 
toisen kerran ja kerran siinä missä maataan, ihan hirvee. Olin siinäkin silmät 
kiinni melkein kokoajan. :D Sitten tietty Tyrsky, Ilmaveivi ja Jet Star. 
Ja Taikajoki <3 Sopivan rauhallista mulle. :--D En kyllä ymmärrä mitä huvia
 ihmiset saa siitä kiljumisesta ja pelkäämisestä, mulla menee
 vaan ääni..

Ja tehtiin bisnestäkin. ;--) Huomattiin miten paljon sielä pyöri pulloja, 
joten ei muutakun pyydettiin mansikan myyjältä pari muovipussia ja 
kerättiin loppujen lopuksi kolme muovipussillista pulloja. Huomenaamulla 
sitten palauttaan. Tykkäsin enemmän siitä pullojen keräilystä kun ite
 laitteista, hei hei oon outo. ^^


PS: Osallistukaas TÄHÄN arvontaan! :)

2 comments:

  1. http://lucyles.blogspot.com/ I love your style,I am following you.Will you follow me back so we can be friends ? :*

    ReplyDelete
  2. tosi nätti toi laukku ::)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥