Monday, September 5, 2011

Favs.

001
Huulirasva
Mulla on monia huulirasvoja, ja oon ehkä kaks käyttäny elämäni aikana loppuun. 
Ne muut on vaan unohtunu jonnekkin tai hukkunu. Tää on kumminkin tosi hyvää, 
ja purkki löytyy melkein aina laukusta, veikkaan että tuun käyttämään loppuun. :)


002
Meikkivoide & Puuteri
Nää on ihan uudet tuttavuudet, oon käyttänyt ehkä viikon. Ensin käytin tommosta 
MaxFactorin "meikkivoidepuuteria", se peitti tosi hyvin, mutta pysy naamassa muutaman tunnin.
 Kun tuli koulusta, oli nassu jo ihan meikitön. Sitten ostin kokeeksi semmosta voidemaista
 (en muista merkkiä) meikkivoidepuuteri juttua myöskin, mutta se taas jätti kasvot kiiltäviksi. 
Sen jälkeen pistin ensin sitä voidejuttua ja sitten vielä puuteria. Voitte arvata lopputuloksen. 
Semmonen järkyttävän paksu meikkikerros. Aloin miettiin että ihan oikeesti mitä mä 
teen, kun alko blogissakin jo tuleen kommentteja siitä että voisin vähentää meikkiä. Sitten 
menin ja ostin ihan oikean meikkivoiteen ja puuterin ja oon ollu tyytyväinen!


003
Kosteusvoide
Tätä oon käyttänyt jostain kutosluokasta asti. Jep, edelleen sama purkki. Tajusin tässä 
tätä kirjottaessa, että apua, se on 4 vuotta vanhaa! :--D No mutta toimii edelleen, 
tosin nyt alkaa jo pohja paistaa.


004
Lempparikynsilakka
Tää nude väri vaan on täydellinen, menee kaikkeen(:


005
Ripsari
Hyväksi todettu ripsiväri, hyvä hintalaatu suhde.


006
Puhdistusgeeli
Mulla on myös tähän kuuluva kasvovesi, mutta kuvasin nyt vaan tämän. Iltaisin pesen
 nassun siis tällä. Oikeastihan tätä pitäis käyttää aamuinilloin, mutta oon sen verran laiska, 
että pesen kasvot vaan jos on ollut meikkiä. Hyi minä. :(



Yritän tässä epätoivoisesti toteuttaa tätä "10 lemppari ihonhoito-juttua", mutta taisin tehdä 
kaiken väärin. No, ensinnäkin sain tämän jo muutama viikko sitten Elisalta, ja otin noi kuvatkin, mutta jotenkin vaan ei ollut ikinä aikaa. Niin ja noita juttuja ei edes oo kymmentä, käytän enimmäkseen vaan noita, enkä jaksanut mitään shampoo pulloja ruveta kuvaileen koska 
ihan oikeesti haloo, ketä kiinnostaa millä myrkyllä pesen hiukseni.. :--D


PS: Joku kyseli edellisen tekstin kommentti laatikossa, että mikä se mun toinen blogi on.
Se siis löytyy tosta sivupalkista, ja laitan sinne pelkkiä valokuvia.
 Osote myös tässä: www.invisible-u.blogspot.com

3 comments:

  1. IHAHANA blogi (: !

    checj it out >> http://xoxo-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Määkin käytin tota puuteria yhessä vaiheessa, ja tykkään siitä :). Nyt tosin ostin sellasen halvemman ku ei ollu varaa tohon :D.

    ReplyDelete
  3. Samaa huulirasvaa käytän itekkin, ihanan "makuinen" ja tuoksuinen<3

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥