10/25/11

He a muthafuckin trip, trip, sailor of the ship, ship.

022
025
026
029
033
Housut | 2ndHand
Neule | Kuljun Kartano
Tennarit | H&M
Huivi | Seppälä

Ostin muuten KappAhlista tommosen häntä jutun. Tai siis ton jutun laukkuun roikkumaan. 
Se on aivan tajuttoman sulonen, mutta pelkään että se jää johonkin kiinni ja tippuu enkä huomaa. :( 
Eilen livistettiin koulusta 10 minuuttia etuajassa, jotta ehdittiin aikaisempaan bussiin, mutta tänään oltiin
 kiltisti loppuun asti ja tuntiin seuraavalla bussilla, eli olin kotona vasta puoli 6. Kun lähtee aamulla
 kotoa seitsemältä, ja tulee illalla kotiin viiden jälkeen, se päivä tuntuu aika pitkältä. Meillä ei onneksi 
puoli viiden päiviä ole tällä hetkellä viikossa kuin kaksi.

PS: Nyt kun kaikki muut alkaa olla siirtyneet talvitakkkien käyttöön, mä oon
 alkanu mennä kouluun pelkkä neule ja pitkähihainen päällä. 
Oon outo. :D

3 comments:

  1. Ihana noi häntä :3~~ heeei kenkä auki ? XD

    ReplyDelete
  2. mäki haluun tollasen hännän :D <3 ja söpö asu muutenki ;) mulla on btw samanlainen laukku ku toi mikä sulla oli ;)

    ReplyDelete
  3. Moikka! Sulla on aivan upea tyyli, suorastaan täydellinen! Osaat yhdistellä materiaaleja ja värejä upeasti. ^^

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥