Sunday, October 30, 2011

How could I say I need u?

006
010
011

Kallistelin päätä peilin edessä noita kuvia ottaessa, ja huomasin että mulla on hurjan
 pitkän hiukset! No mutta kampaaja on ensi viikon keskiviikkona ja pääsen noista kymmenhaaraisista
 latvoista eroon.. Käytiin perheen kanssa katsomassa sen Johnny English, ja se oli hurjan hyvä!
 Btw ehdin jo sekoilla ton kellojen käännön takia, olin aamulla vaihtanut kännykän kellon tuntia
 taaksepäin, ja nyt kun katoin kelloa niin se oli mennyt itsestään vielä toisen tunnin.. En ymmärrä. 
Onneksi huomasin, muuten olisin mennyt huomenna jo seitsemäksi kouluun. :--D

3 comments:

  1. Ihan kiva postaus, tekstii sais olla enemmän. :D ja ei noi hiukset nyt mielestäni kauheen pitkät oo, jos ottanee huomioon esim, mun hiukset, jotka on yli peppuun. :D:D:D:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Ano,
    Oi vitsi, miten oot saanu ne kasvatettua niin pitkiksi? :o Mä oon ihan ihmeissäni jo näidenkin kanssa :D:

    ReplyDelete
  3. Mistä oot ostanu ton jakun? : D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥