11/27/11

Raping my brains.

001
002
006
011
016
012

Tämän päivän asu ja vähän ostoksia. Löysin uuden lompakon, vaikka tuo vanha 
on ihan käyttökelpoinen niin oon etsinyt vähän isompaa mihin sais myös puhelimen. Sitä on
 niin rasittava kantaa kädessä ruokailussa. Miinuksena tuossakin on tosin noi korttipaikat. Miten 
ne voi olla sen 2mm liian kapeat niin ettei sinne saa sitä korttia?? En ymmärrä. Mutta sitten tohon
 sekavaan kuvasarjaan jossa koitin saada noita kenkiä esiin. Hintaa oli 30€ mikä on aika kallis
 mun mielestä kirpparihinnaksi, mutta noi vaan oli just semmoset mitä oon pitkään hakenut niin 
muutaman minuutin miettimisen jälkeen päätin, että tulen katumaan jos en niitä osta.

Otsikko viittaa tähän biisiin, mihin oon aivan koukussa:

6 comments:

  1. I love your style, you inpires me so much! :))

    ReplyDelete
  2. Oon liian kateellinen tost lompakost :D

    wayilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tykkäsin ennen sun blogista, nyt oot muuttunu ylimieliseks sen huomaa sun kuvistas, ja sul on vaan pelkkii päivän asu postauksii enää.. Tää blogi on niin pohjalla..

    ReplyDelete
  4. Oi tuo sun takki on tosi kiva! Oon itse miettinyt pitkään että haluaisin tuon tapaisen takin mutta en ole sitten raaskinut ostaa kuitenkaan.. Nyt tuli taas himo! :D

    ReplyDelete
  5. Lauren,
    Thanks! It's very nice to hear that :)

    Diamond,
    Älä oo, petyin ainakin ite niihin korttipaikkoihin kovasti :o

    Ano,
    Osittain oon täysin samaa mieltä. Postaukset koostuu enimmäkseen asukuvista, mutta ylimieliseksi en oo ainakaan omasta mielestäni muuttunut. Lupaan ensi viikolla koittaa kuvata muutakin, ja jos on ehdotuksia niin käy kommentoimassa :)

    Reetta,
    Kiitos! En tykännyt tuosta yhteen aikaan ollenkaan kun se on vähän löysempi takaa, mutta nyt olen taas tykästynyt siihen (::

    ReplyDelete
  6. Hei miten saat noi biisit tollee et niissä ei näy sitä videoo, vaan vaan toi alapalkki? :o oon meinaan ite koittanu jo kaikkee mahollista mut en osaaaa.. :D aupva!
    ja sitte ku kysyit niitä ehdotuksia ni ota kamera mukaan kouluun ja kuvaile just ihan koko päivän jutut.. se vois olla ihan kivaa luettavaa.. ja paaaaljon niitä kuvia :)
    Ja hmm.. oisko mitää muuta...
    eei oikeestaan, paitsi otat aina ku on jotai muuta ku koulua ja jotai normaalia ni kameran mukaan ja otat paljon kuvia :)
    PS. Tykkään lukee sun blogia ;D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥