Tuesday, December 6, 2011

En hektisk dag.


007
008
010
011
012
014
016
020
021
022
023
024
025
030
034
051
053

Vapaapäivä on oivallista aikaa mennä käymään koululla. No en nyt sentään pelkästään
 koululla käynyt. Mulla oli tänään siis taksvärkkipäivä, eli toisinsanoen vapaata. Käytin
 tän päivän kuitenkin hoidellen kaikkia asioita mitä on pitänyt jo vähän aikaa.

Heräsin seitsemältä ja yhdeksään mennessä olin saanut talon imuroitua ja aloitin 
meikkaus/hiustenlaitto & naamasta inhimmillisen näköinen -projektin. Lähdin bussilla
 Tampereelle, mutta olin unohtanut mp3:sen iskän autoon, niin tuli vähän tylsä matka. Kävin ensin 
Pentikillä ja Kauppahallissa kyselemässä valkoisia hupatossuja. (Oon nyt jostain saanut päähäni, että
 tarvitsen sellaset :D) Ei siellä kuitenkaan ollut kuin vaaleanharmaita, mutta sekin väri oli mun 
mielestä kiva :) Pistin viimeisen parin varaukseen, ja jatkoin bussilla Sammonkadulle. Kävin 
ostamassa Prismasta hiuspuuterin, ja sitten liukastelin koululle hakemaan mun lokeroon säilömäni
 pullot, joista sain 3,90€. :--D Sitten tulin bussilla takaisin keskustaan ja kiersin vielä Bonus-kirppiksen,
 josta löysin lohdutuspalkinnoksi kahdella eurolla tommoset suloset hupikkaat. Siinä mun päiväni 
suunnilleen olikin, äsken hyppäsin jumpsuittiin ja nyt painun pehkuihin, öitä!

PS: Muistin vasta kuvia lataillessa että kävinhän mä vielä torillakin bussia odotellessa!

1 comment:

  1. Kiva blogi, :) :) jota on kiva seurata. Mikä tossa 9:nnessä kuvassa on?? En tajuu sitä mitä sulla on kädessä ;D ;D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥