1/18/12

Photos from yesterday.

001
002
004
003

Kärsineet kynnet joista revin tipit irti. Nyt menin totuttamaan itseni taas lyhyisiin kynsiin 
ja joulun opettelemaan tippien kanssa olon uudestaan. Hyvä hyvä.

Nukuin viimeyönä reilut 4h, koska mulla oli partyt Robinin kanssa. <3 Myönnän,
 olen kuunnellut tota Frontside Ollieta monta tuntia putkeen. Yöllä taisin rikkoa kahden
 tunnin nonstop ennätykseni, ja tänään kuuntelin koko bussimatkan tuota samaa kappaletta.
 Sanat on aivan tajuttoman tyhmät mutta en tiedä mikä siinä viehättää :'D

Niin ja vielä kolmas huipputärkeä asia, sain ykkösen ruotsin kurssista jonka luulin menneen hyvin..
 Ykkönen on siis peruskouluasteikolla 5-6. En voi uskoa ja olen ihan varma että siinä on ollut pakko
 tulla joku virhe. Viittailin joka tunnilla ja se koe oli jopa helppo! Ärsyttää :D:

4 comments:

  1. moi! mikä kamera sulla on? :) ja mikä putki tossa on?

    ReplyDelete
  2. Ano,
    Mulla on Canon 500D ja nämä kuvat on otettu 50 millisellä lasilla :)

    ReplyDelete
  3. missä koulussa olet?

    ReplyDelete
  4. Ano,
    Käyn merkonomitutkintoa kaksoistutkintona eli Tampereella Sammonkadun toimipisteessä olen ja Samkella sitten taas kolmena päivänä viikossa :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥