3/5/12

Minun huoneeni.

015
016
017
Valkoinen senkki jonka tilalla oli ennen kaksi puun väristä hyllyä. Tykkään tästä hurjasti enemmän.

018
Senkin päällä olevaa esteettistä tilpehööriä.

019
Ikea-roskis joka on täydellinen, lukuunottamatta sitä että kaikki roskapussit ovat siihen liian pieniä. ):

020
Lisää esteettistä krääsää. ::)

021
Vitosen maksanut kärry, kirppikseltä.

022
Lisää Ikea tuotteita. Tykkään tästä tosi paljon, tavarat tuossa alla on väliaikais säilytyksessä..

023
Korit ovat tällä hetkellä täynnä lankoja..

024
Ja tietysti sänky löytyy.

025
Siinä vähän kuvia minun huoneesta, nyt kipitän katsomaan Täykkäreitä!

15 comments:

  1. jus jotenki sellanen huone jonka olin vähä sulle kuvitellukki :D

    ReplyDelete
  2. Ihanan näköinen huone! Olen vähn jopa kade, koska oma huone on niin paljon sotkuisempi :)

    ReplyDelete
  3. wow, you have veeery nice room :)

    ReplyDelete
  4. aivan ihana huone ! ihanan vaalee ja hempee ja jotenkin just sun näkönen (:

    ReplyDelete
  5. Ihana huone ! Paljon samoja juttuja ku munki huoneessa (;(; <3

    ReplyDelete
  6. Oii ihana huone! Oon aina halunnu valkosen huoneen, enne mulla oli sellanen sinertävä. Nyt mulla on liilaa ja sinertävää koska äiti ei suostu remppaamaan ennen kesää... :D Mistä muuten löydät helposti kirppareita, vai onks sulla vaan joku lähikirppis? Asun Helsingissä, että en tiiä onko sulla eri :o

    ReplyDelete
  7. Kiva huone :)) UIJUI säki katot täykkäreitä<33

    ReplyDelete
  8. Ihana huone! Tykkään hirrveen paljon! :-)

    ReplyDelete
  9. toi huone on ihan ku jostain sisustuslehdestä!

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mulla on sulle haaste/tunnustus mun blogissa :)

    http://kahdeksankirjainta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. sairaan hieno huone ! :o (:

    ReplyDelete
  12. kiva huone mut postaappas nyt jo paviaani jotain uutta! :D

    ReplyDelete
  13. siulla on tosi ihana huone! :)

    www.fireflies-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. aivan ihana huone! :--)

    ReplyDelete
  15. Hieno huone :) + mulla on prikulleen samallainen hylly (tuo valkonen) mun huoneeessa :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥