Sunday, April 1, 2012

Just livin' my life.

001
002
005
003
004

Playsuit
Yöasu
Juoksushortsit

Hennesiltä tilattuja vaatteita. Iskä kävi paketin hakemassa jo perjantaina, mutta sain aikaseksi koittaa päälleni näitä vasta nyt. Mukana tuli myös yksi lastenosastolta tilattu urheilutoppi, mutta se jäi jostain syytä nyt kuvaamatta. Olen niin onnellinen että toi playsuittikin on mulle sopiva, vaikka pelkäsin että hukkuisin siihen. Yleensä kun jotain olen H&M:ltä tilannut koossa 34, on joka puolelle jäänyt aina tilaa. On kai tästä lihomisyrityksestä sitten jotain ihan kogreettistakin jäänyt! :)

Ja vaikka nyt aprillipäivä onkin, niin ajattelin tämän asian ilmoittaa täälä blogin puolella. Eli siis ei olla poikaystävän kanssa enää yhdessä. En tiedä oonko kauheesti edes jakanut tätä asiaa täällä kun mulle se on aika sellainen henkilökohtainen, mutta koen jotenkin pääseväni tästä paremmin eteenpäin jos sen täällä kerron.

Vikaksi takaisin tähän päivään: onkos teillä käynyt virpojia? (:

6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Ei oo käyny :/ Hyvä vaan, koska ei oo ees mitään mitä antaa :D

    ReplyDelete
  3. Juu, kaks. :) Onko teillä käynyt?

    ReplyDelete
  4. ei oo tullu yhtäkään ku tääl tulee vast ens sunnuntaina. Mul on muuten tommoset haalarit(?)kans mut mustana ja niis on kukkia :D

    ReplyDelete
  5. Mikä oli sen sun valokuvausblogin osote?

    ReplyDelete
  6. Tiia,
    Haha, toisaalta saa syödä sitten suklaat itse ;)

    Hanna,
    Meillä kävi heti aamusta kolme sellaista ihan pientä :)

    jenttu,
    Niin rannikolla kai virvotaan vasta "oikeana" pääsiäisenä. Mun mielestä pitäisi vaihtaa koko Suomeen se samanlailla kuten Ruotsissakin koska ainakin mun mielestä se kuuluisi virpoa vasta silloin. :D

    Ano,
    Poistin sen kun en muistanut sitä koskaan päivitellä. ):

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥