Thursday, June 7, 2012

Losing all my sanity

g
003
005
007
011
009
014
Outfit:
T-shirt | Lindex
Shorts | KappAhl
Flats | Tokmanni

Puolen tunnin päästä alkaa Salkkarit! Miten musta tuntuu että päivät kuluu telkkariohjelmien mukaan. Toisaalta se on kiva että on aina jotain odotettavaa, mutta toisaalta se on ahdistavaa kun odottaa jotain saippuasarjaa niin innoissaan. :D Niin ja Poliisit on toinen mihin oon aivan koukussa.. Mutta jotain hyvää telkkarin tuijottelustakin! Oon virkannut jo kaksi kerää kaulahuiviin mikä äskeisen mittauksen mukaan on jo liiankin pitkä. Otan siitä kuvan kun nyt saan sen valmiiksi.

7 comments:

  1. Tosi ihana asu, oot myös hirmu nätti! :)

    ReplyDelete
  2. sulla on ehkä maailman sulosimmat hiukset :) !
    jään seurailemaan, koska sulla on mielenkiintonen ja ihana blogi.

    ReplyDelete
  3. Emmi: Älä huijaa et kummiskaa;)
    Annika: Oi kiitos(:
    emppu: Hihi, kiitos! :)

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 08, 2012

    Ihana kesäinen asu! Jäi toi tukka mietityttään, ku itellä on paksu ja peffaan asti ulottuva tukka, niin sulla näyttäis olevan hirmu ohut tukka? Onks sulla luonnostaan vai ... ? Käytätkö mitään tuotteita ?

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 09, 2012

    Mä oon lukenut tota sun blogia jo kauan ja sä oot tosi kaunis. Ajattelin, että leikkauttaisin aikalailla samanlaiseks hiukset kun sulla, mulla on kylläkin jo joskus ollut, mutta sitten ne vaan kasvoi.

    ReplyDelete
  6. Ano: Mulla on aika ohuet hiukset luonnostaan, tupeeraamalla yritän yleensä vähän tuoda sellasta tuuheutta. Jos meinaat sellaisia "tuuheuttavia shampoita" jne. niin olen käyttänyt mutta ei ne mulla ainakaan mitään auta. :D
    Ano: Oi kiitos(: Mulla ei näissä hiuksissa oikein mitään mallia ole, takaa vaan tasapitkät ja edessä etuhiukset :D:

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥