Sunday, June 17, 2012

Pastel colors

h
060
050
059
047
073
028
Outfit:
Shirt | 2ndHand
Shorts | H&M
Flats | Discout store
Watch | Daniel Wellington

Eilen kävin äitin ja iskän kanssa kurkkaamassa muutaman uuden kirpparin Tampereelta, mutta molemmat oli täysiä pettymyksiä. Myytävänä ihan pelkkää roskaa ja epäsiistit tilat. Ei sieltä tehnyt edes mieli katsoa mitään. Lisäksi olin unohtanut ottaa allergia lääkkeen aamulla ja olo oli ihan hirveä kun nenä ja silmät vuosi ja olin ihan tukossa. :D Matkalla kotiin päätettiin käydä vielä nopeasti tossa lähikirppiksellä, ja se ei petä koskaan. Nytkin löysin ihanan valkoisen uudenveroisen ponchon ja hennesin hattaran vaaleanpunaisen hupparin. Nyt näyttää sää inhottavan harmaalta, mutta ainakin saan hyvän syyn olla sisällä ja lukea kirjaa.(:

7 comments:

  1. Koska sä kiharrat noi sun hiukset sit? :)

    ReplyDelete
  2. rinxe: Seuraavan kerran kun oon pessyt ne, eli luultavasti huomenna. :)

    ReplyDelete
  3. Ihanat vaatteet, värit on tosi ihanat yhdessä! Tuo kello on myös tosi hieno, kelpaisi mullekin! :)

    ReplyDelete
  4. Ihanan väriset kynnet - tuli inspiraatio lakata itsekin omani ! Tosi kaunis asukokonaisuus jälleen :)

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 19, 2012

    aiiivan ihana toi sun kello! rakastan niin paljo tuota että oon täällä ihan kateudestä vihreenä! :/ :)

    ReplyDelete
  6. Ihana blogi ♥


    http://sablanjutut.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. aivan ihanat noi sortsit♥ samoin noi balleriinat, mulla on aivan samanlaiset! muutenki kiva tää sun blogi, tosi nätti:)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥