Wednesday, July 18, 2012

All my days were spent by the telephone that never rang, and all I needed was a call that never came

002
006
014
019
020
021
Blazer | 2ndHand      Tank top | Seppälä      Jeans | Gina Tricot      Heels | 2ndHand

Vihaan blogeja joissa viikon postaustauon jälkeen kirjoitetaan: "sori, oon maailman huonoin bloggaaja !!11!1!" Se on sun blogi, ei kai se susta huonoa tee jos vaan haluat itse päättää milloin postaat? Sori avautuminen, halusin vaan tällä kertoa sen, että päivisin on ollut nyt muuta puhaa kuin laittaa tukkaa, meikata naamaa ja valita vaatteita. Kaikki edellämainitut on kuitenkin iso osa mun elämää, joten en vaan viihdy monta päivää samoissa löysissä vaatteissa ja kynnenaluset likaisina. Syy huonoon tuuleeni saattaa olla erimielisyydet työnantajan kanssa (tosin tutustuttiin muutamaan työkaveriin tämän seurauksena enkä nyt tiedä oliko se sittenkään niin huono juttu), jatkuva aivastelu ja nenän tukkoisuus, tai se että oon ollut monta päivää yksin ja nyt muu perhe palasi kotiin. Just kun ehtii tottua siihen että jos jättää astiat olohuoneeseen niin ne tulee olemaan sielä vielä seuraavana päivänäkin ellet vie niitä itse pois, tulee joku muu takasin huolehtimaan asioista. Ja pitämään meteliä. Ja katsomaan telkkaa silloin kun itse haluaisit. Ja jättämään niitä astioita sinne olohuoneeseen. Ja ylipäätään huolehtimaan. Myönnän että se on ihan kiva kun joku muu tekee sen ruuan valmiiksi, mutta sitten taas osaan kyllä ihan itsekkin päättää tarvitsenko töihin tänään kumpparit vai en. Ja telkkari, kun sitä ei katsota se suljetaan! Aamen muu perheeni. Ja oli mulla oikeeastaan ikäväkin teitä.

7 comments:

  1. Ihana asu, ja yhtä ihania on kuvatkin ja sinä itse. : D Otsikkokin on ihana. Apuah, pian mä kutsun iiiihan kaikkea ihanaksi, mutta pakko vielä kysyä, ketä nämä ihanat asukuvat on ottanut? x3

    ReplyDelete
  2. oon kade sulle, oot vaa nii kaunis ;__; ja muuten toi teksti on ihan totta, oon huomannu saman ja toi "maailman surkein bloggaaja"-juttu ärsyttää muakin : D

    ReplyDelete
  3. Tosi kiva asu! Sullan on myös kivat hiukset:-)


    karoliinannn.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. You are such a cutie! :) I love the fit of the jeans on you. Have a great day!

    ♥ Megann of Style Surgery

    ReplyDelete
  5. Kelly: Oi kiitos hirmusesti, oot ihana:D: Ja kuvat on ottanut äiti.
    endy: Haha, hyvä etten oo ainut:D Ja kiitos:)
    karoliina: Kiitti!:)
    Megann Monday: Thanks! :)

    ReplyDelete
  6. MÄ UNOHDIN KYSYÄ että oliskos huonepostausta tulossa lähiaikoina? ;3

    ReplyDelete
  7. Kelly: Justhan mä tein.. Noo, on siitä joku puoli vuotta:D Huone nyt ei ole kauheasti muuttunut mutta voisin toisaalta vaikka tehdä :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥