8/31/12

Uusi laukku !

034
037
039

Alunperin piti mennä ostamaan lankaa Löytötavaratalosta (mun tulevaa villapaitaa varten kunhan vaan neulon sen:D) mutta jotenkin päädyttiin samalla Lielahden kautta Elon kauppakeskukseen.. Siellä Lindexissä oli se musta niittilaukku mitä olin etsinyt jo Koskaristakin ja olin ihan innoissani siitä. Jätin sen kuitenkin ostamatta ja päätin tutkia ensin muutkin kaupat. Aleksi 13:ssa huomasin tämän laukun, oletin että se maksaa jotain tyyliin kolminumeroisia lukuja, mutta hintalappua katsoessa tuli yllätys: 39,90€! Aattelin kuitenkin ettei sinne mahdu lukiokirjat ja jätin laukun kauppaan. Kun menin hakemaan sitä niittilaukkua en voinut ajatella muuta kuin tätä ja sitten vaihdoinkin äkkiä kauppaa ja lopulta lähdin kotiin tämä mukana. Kotona vielä huomasin että tähän mahtuu kuin mahtuukin jopa ne enkun ja ruotsin kirjat! Olen tyytyväinen ei voi muuta sanoa. :)

5 comments:

  1. Miten saa tehtyy tommosen musiikinkuuntelu palkki jutun?

    ReplyDelete
  2. katoin just viikko sitten aivan samaa laukkua, mutta ruskeen sävysenä :D ihana olisi ♥

    ReplyDelete
  3. Wow, so beautiful bag! :)

    ReplyDelete
  4. Eikä, aivan ihana ! Mä oon metsästänyt vissiin sitä samaa niittilaukkua just koululaukuks, mut vanhempien mielestä tarvitsin vähän isomman laukun...

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥