Monday, September 24, 2012

Kylmää ja pimeää, syksy ei ookkaan kiva juttu ):

003
017
021
022

Joku pyysi kuvaa uudesta jumpinista niin siinä on! Tosin mentiin ottaan kuvia vasta ysin aikaan niin tulos oli tuollanen, toisaalta noi on mun mielestä ihan hauskoja. :) Laitoin tänään ton paksumman takin ja olin silti jäässä, koko päivän tuli vettä ja armoton tuuli. Nyt pitäisi vielä tehdä huomiseksi joku lukupäiväkirja kirjasta jonka oon lukenut joskus about vuosi sitten, aina kannattaa jättää asiat viimetinkaan (y)

4 comments:

  1. Noi illalla otetut kuvat on just hienoja! :) Oon nyt muuten kattellu et viimesimmissä asukuvissa on ollu kauheesti tommosta pikselisössöö/kohinaa mutta noissa pimeissä kuvissa ei, eli sulla saattaa olla ISO-asetukset vinksallaan :D

    ReplyDelete
  2. OI ! vähän kiva toi jumpini :)

    ReplyDelete
  3. pepppi: Kiitti:) Eei oo siitä, muutaman edellisen postauksen kuvat on vaan otettu kittilinssillä ja niistä on tullut liian pimeitä (mun mielestä) ja oon huomannut sen vasta koneella jollon oon korjannu sitä lisäämällä valoa, siinä vaiheessa on tullut tota kohinaa ):

    Kristiina: Kiitti:)
    Saara: Kiitos:)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥