Friday, September 21, 2012

What has happened today?

045
Aamupalaa. Paitsi etten tainnut muuten syödä tota jogurttia vaan söin sen tilalla paahtoleivän:D

047
6:58 pysäkille.

048
049
Peura ajovaloissa. Helvetin kylmä oli ):

050
Koulussa 8-12.

051
052
Koulu loppui ja takas Keskustoria kohti!

053
Alko sataa kamalasti, yhdessä vaiheessa tuli rakeitakin. Onneksi emmillä oli sateenvarjo koska mulla ei ollut:D

054
Bussin tuloon oli vielä vartti, niin mentiin mäkkäriin pitään sadetta ja hakeen mulle euron ranskalaiset, ehkä paras tarjous ikinä, saa ainakin mut ravaan nyt mäkissä kokoajan :D

055
Uitettu koira kotona..

058
Koska olin just syönyt koulussa, vedin noi ranskalaiset välipalaksi ja päiväruuan söin vasta äsken. Normisti siis syön toisen päiväruuan heti koulusta tultuani.

059
060
Vaihdoin jumpinin päälle, katselin eilisen BB:n ja menin päikkäreille. Herättyäni pikkusisko kavereineen lähti subiin ja toi mullekkin (♥) eli lisää ruokaa nassuun! Nyt meen käymään saunassa ja sitten katon varmaan vielä telkkaa vähän aikaa perheen kanssa. Mites teidän arkipäivät yleensä menee? :)

4 comments:

  1. Hyvältä [ja herkulliselta] näyttää ! Minkä värinen jumpsuitti sulla on? (---:

    Mulla menee yleensä niin, että aamulla kouluun, koulusta kotiin, teen läksyt, luen kirjaa, katon instagramin, syön, kuvaan ja luen lisää. : D

    ReplyDelete
  2. Tosiaan mun arki on sitä että menen kouluun, tuun koulusta, teen läksyt & sitten nukkumaan pienen iltaruuan jälkeen! :---D

    ReplyDelete
  3. Voi omnomnom miten herkulliselta kuulostaa vadelma-MARENKI -jogurtti, en oo ennen tollaseen törmännytkään! :O

    ReplyDelete
  4. Kristiina: Mulla on sininen, pinkki ja nyt harmaa jumpin :) Mikään niistä ei siis aito ole. Ja aika samoilla linjoilla menee mun päivät yleensä. (:
    Ano: Sama täällä:D
    Mira: Se on tosi hyvää, kannattaa maistaa! :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥