10/2/12

I will follow you into the dark

ao 002
ao 004
ao 013
ao 018
Sweater from H&M,           Jeans from Cubus

Tän päivänen matikan koe takana ja nyt ei muuta kun kauhulla odottelemaan numeroa. Oon ollut kurssilla hyvin mukana, mutta nyt tuntu että kaikki kaavat ja kaikki oli vaan karissu mielestä. Huomenna on kauppiksen puolella ruotsissa suullinen tuote-esittely, ja oon väsänny tässä iltaa myöten kaiken näköstä tilpehööriä sitä varten. Askarteleminen on intohimoni ♥

Ostettiin viikonloppuna mun huoneeseen yhdestä tavaratalosta tuommonen valkokehyksinen kokovartalopeili. Hintaa oli n. 50€ eli ei ihan paha peilistä. Toi paikkakin oli sille just sopiva ja huone tuntuu nty vähän avarammalta.

6 comments:

  1. Lovely outfit♥ I would like to point out that this red shirt is not a cardigan, it is knitted sweater/jumper ;) cardigans have buttons:)

    ReplyDelete
  2. Aivan ihana peili, sopii ihan täydellisesti tohon nuiden tekokasvien viereen !

    Eikös tuo villapaita oo Hennesin?

    ReplyDelete
  3. Ano: Thanks:) And yes, I was quite tired when I wrote this:D

    Kristiina: Kiitti:) Juu on muuten, kuten edelliseen kommenttiinkin laitoin, olin aika väsynyt kun tätä kirjoittelin :D:

    ReplyDelete
  4. onpa söpö asu : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. miten saat sun kuvien välit noin pieniks? ;)

    ReplyDelete
  6. Moi :) oliko tuo h&m paita miten hintava? kun juuri tuollaista ja tuon väristä olen etsinyt..

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥