10/5/12

So put your arms around me baby

001
002
003
006

Kävin tänään kauan odotetulla kampaajalla ja olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen. Olin tosiaan aivan kyllästynyt niihin hamppulatvoihin, ja nyt leikattiinkin sitten 10cm pois. Vaikka pitkistä hiuksista haaveilu sai nyt taas vähän lisäaikaa, on kiva kun tuntuu että on taas terveemmät hiukset. En tiedä huomaatteko mitään eroa kuvien perusteella (ulkona satoi joten otin vaan kuvat yksin sisällä), mutta itse huomaan ainakin ku tuntuu että tukka loppuu kesken:D

Äiti osti mulle kirjakaupasta uuden seinäkalenterin samalla kun haettiin iskälle synttärikortti. Valitsin kalenterin jossa on ihania maisemakuvia. Löysin myös yhden käsityöliikkeen alennuskorista tota burgundin punaista lankaa. Ajattelin neuloa siitä itselleni huivin, tai sitten yhteen kouluprojektiin. Kattoo nyt miten jaksan.

PS: Mun tekee kamalasti mieli vaihtaa blogin nimeä ja vähän ulkoasua. Jotenkin toi "the pretty faces" kuulostaa niin feikiltä ja sellaselta ehkä jopa ylimieliseltä. En tiedä onko tää vaan mun päässä mutta alan olla kyllästynyt ja päässä pyörii vaan uusia ideoita nimeksi.

7 comments:

  1. mä tykkään tosta sun nykysestä blogin nimestä (:

    ReplyDelete
  2. Oi, ihanat hiukset, mä ainakin huomasin muutoksen heti ! Kivoja lankojakin löysit. :-----)

    Tykkään tästä nykyisestäkin nimestä - ja ulkoasusta - tosi paljon, mut uus ulkoasu olis kyllä tosi kivaa piristystä. Nimen vaihtamista en kuitenkaan "kannata", mut kunnioitan silti sun päätöstä sen suhteen, mikä se sitten onkaan.

    ReplyDelete
  3. Kyllä noi sun hiukset kieltämättä näyttää aika erilaisilta, tai sit kuva vaan vääristää :D

    ReplyDelete
  4. mäkin kävin kampaajalla torstaina ja otti 10cm pois niin nyt on tosi orpo olo hahah :D

    ReplyDelete
  5. Kivat hiukset :)

    ReplyDelete
  6. Salla: Okei, täytyy vähän miettiä vielä mitä teen tän kanssa :o
    Kristiina: Kiitti! Bannerin muutosta mietin kanssa, tosiaan se on vähän huono juttu vaihtaa koko nimi, vaikkei mulla osote siihen liitykkään mutta silti ainakin itteeni ärsyttää jos joku blogi vaihtaa sihen eikä sitä sitten tunnista enää:D
    Maikku: Kyllä melkosesti lyhyemmät on, mutta saattaa kuva vääristääkkin :)
    elina: Haha, sama fiilis! :D
    Ano: Kiitti(:

    ReplyDelete
  7. blondaatko sun hiuksia, jos ne kerran on hamppua? ite aattelin blondata ja käyttää pidennyksiä :D

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥