11/4/12

Taas loppuu viikonloppu.

001
002
003

Miks viikonloput on aina liian lyhyitä? Tykkään käyttää vapaapäivät nukkumiseen ja muuten vaan löysäilyyn. Nyt sain jopa matikan läksyt tehtyä autossa. :)

Mulla on kova kosketusnäyttöpuhelin-kuume. Mulla on tosiaan ollut elämäni aikana kaksi puhelinta, ekan puhelimeni sain 11 vuotiaana (?), ja joskus 14 vuoden ikäisenä ruinasin kai riittävän kauan ja sain uuden puhelimen vaikkei vanhassa mitään vikaa ollutkaan. Nyt kolmen vuoden jälkeen alkais taas vähän kyllästyttää. Muut räplää välitunnilla puhelintaan, tarkistaa fb:tä ja pelaa kaikkia mahdollisia pelejä mitä netistä löytyy. Ite otan puhelimen esiin, pelaan vähän aikaa matopeliä ja kyllästyn. Ei sillä, ihmiset viettää nykyään ihan hirveesti aikaa nenä kiinni puhelimessa. Siis jos mentäisiin vaikka ihan muutamakin vuosi taaksepäin niin ei vielä edes ollut nettiä mahdollista saada siihen luuriin!

Siltikin, oon koittanut etsiä suht edullista ja silti nättiä puhelinta vähän laadukkaammalla kamerassa kun toi mun nykyinen (1,3 mpx..) ja tällaisia vaihtoehtoja löysin: 
Jos teillä lukijoilla on kokemusta näistä kyseisistä luureista, tai tiedätte jonkun muun mitä suosittelette, jättäkää kommenttia!

14 comments:

  1. Ainaki toi samsung galaxy y on hyvä, mitä kavereilla on ollu :)

    ReplyDelete
  2. NOKIA sen olla pitää !

    ReplyDelete
  3. Itellä nokian touch and type mikä mukavasti täyttää ihan tarpeeks ton kosketusnäyttökriteerin.. näinä päivinä joka kaverin puhelimella pääsee nettiin mikä on musta vähän naurettavaa. Tunnilla keskittyminen herpaantuu nopeemmin kun tietää että face on vaan muutaman hipasun päässä, kyllä sitä ehtii olla facbookaddiktoitunu kotona koulun jälkeen koneellaki. Ja onko se ny niin hienooka kulkee pokkarin kokosen puhelimen kans kun ei se minnekkö mahdu? Toki teet niinku ite tykkäät mut musta kosketusnäytölliset isot hipelöintipuhelimet on vähä yliarvostettuja.

    ReplyDelete
  4. Samsung Galaxy Y on ihan hirveen huono :-D

    iPhone sen pitää olla... tai ite en osais enään muuta edes omistaa :D ♥

    ReplyDelete
  5. Chili: Okei:)
    Ano: Haha, niimpä kai:D
    Ano: Oon täysin samaa mieltä. Lisäks on vielä nää tabletit jotka kuuluu siihen välimaastoon. Mihin ihminen voi tarvita niin jatkuvasti nettiä?:D
    Enna: Ai jaa :o IPhoneen ei ihan mun budjetti riitä. ):

    ReplyDelete
  6. Noista kolmesta suosittelisin ehkä Sonya ;) Mutta kannattaa vilkasta myös Samsung Galaxy Ace 2 ;)

    ReplyDelete
  7. mikä kamera tossa kuvassa on ? mistä se on ?

    ReplyDelete
  8. Samsungin Galaxy Gio on ainakin hyvä - sain viimeisimmillä synttäreillä sellaisen lahjaksi ja tykkään kyllä paljon! :)

    Ihania kuvia jälleen kerran ja ah ihanaa postasit. :---D Sellaista vielä kysyisin, että jaksaisitko neuvoa hieman miten saisin kuvan tykkäysnapin alle? Perustin tuossa vähänaika sitten blogin [... jonka tarkoitus on olla entisen blogini "pikkusisko"] ja väsäilen sitä nyt pikkuhiljaa.

    ReplyDelete
  9. Tiia: Juu huomasin sen kyllä, harmi vaan että ylittää budjetin pikkasen liian reippaasti :D

    Ano: Se on äitin vaarin vanha kamera minkä äiti löysi kaappeja siivotessa ja pelastin sen mun huoneeseen koristeeksi :)

    Kristiina: Kiitti vinkistä! :) Noi kuvat on tosiaan lisätty tonne html-koodiin, katso mun blogin lähdekoodi ja CTRL + f -palkkiin kirjotat "imgur" niin näät sen pätkän jonka oon sinne lisänny. Vaihdat siis vaan siihen osoitteeksi sen sun oman kuvan osoitteen. :)

    ReplyDelete
  10. Eka on mun lemppari noista ulkonäön perusteella :D Se näyttää laadukkaimmalta. Vaikka ite en oo kovin Samsung tyyppiä (ainakaan en aikasemmin ollu :D ) niin silti nyt se ennemmin ku Sony, siihen en kyllä menis luottaan vaikka kokemusta ei ookkaan :D en sit kyl tiedä millasia se todellisuudessa on. Voin olla väärässäkin :)
    Pssst.. Mun blogigi on taas auki ;)
    http://coming-or-going.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/700/


    itellä on tää, rippirahoilla ostin tänä kesänä, ja oon ollu tosi tyytyväinen! tosi kiva, 5mpx kamera,nfc yhteys yms, ja se on kivan pieni! ite en tykkää nykyisistä jättimäisen kokosista älypuhelimista.... siis onhan tääkin älypuhelin, mutta pienessä koossa!

    ReplyDelete
  12. Mulla on toi Samsung Galaxy Ace ja oon kyl tykänny hirveesti! :) Et suosittelen todellaki. Kamera on aika hyvä ja siin on viel se salamakin mikä on plussaa. Ja sit toi on muutenki tosi kiva käyttää, ja siin on kaikki älypuhelinten hienoudet :D

    ReplyDelete
  13. Itse olen nyt sonyn omistanut muutaman kuukauden ja olen ollut todella tyytyväinen! Puhelin on helppokäyttöinen, kestää kovemmankin kolauksen (testattu) ja uusin Anroid versio toimii mahtavasti. Tähän mennessä ainoat miinukset ovat tulle kajarista joka sijaitsee takapuolella ja kun puhelin soi taskussa ei sen sointia heti kuule. SUOSITTELEN SILTI !
    En tokikaan sano, että nuo samsungit olisivat huonoja, EN! Kavereilla on tuollaisia ja ovat ollet kovin tyytyväisiä. :)

    ++ blogisi on todella ihana ♥

    ReplyDelete
  14. Mistä toi kamera on? :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥