Thursday, November 29, 2012

Voin elvyttää sun illan, oon hengenpelastaja, yeah

Heippa pitkästä aikaa! En oikein tiedä mitä kirjottaa niin kerrompa vaikka noista kuvista. Eilen olin äitin kanssa vanhan ala-asteeni myyjäisissä myymässä tollasia muffinsseja ja muita "leivonnaisia" mitä oon siis virkkaillut. Laitoin tosi alhaset hinnat ja kyllä noita menikin, ei jäänyt montaa kotiin vietäväksi (onneks). Tänään käytiin hypärillä H&M:llä ja raahasin kamalan kasan vaatteita sovituskoppiin, tosin ainoastaan toi neule oli kiva päällä.

Niin ja sitten mun uus puhelin! Ostettiin mulle toi Samsung Galaxy Ace, ja tosi hyvältä ainakin näin viikon leikkimisen jälkeen vaikuttaa. Odottelen vieläkin että se liittymä vaihtuisi, vaihdettiin nettiliittymään koska mulla ei sitä vielä aijemmin ollut. Koulussa oon pitänyt vielä vanhaa puhelintani etten vahingossakaan menis tolla uudella nettiin ja keräisi laskua siitä. :D

Koulusta puheenollen. Ahdistaa. Sain just tuote-esittelyn tehtyä huomiselle mutta senkin alottaminen tuntu kamalan raskaalta ja hankalalta! Mitään ei oikein huvita tehdä, ja kaikki on sellasta pakollista. Lukion ruotsi ja matikka menee toivottavasti läpi, matikkaan luulin oikein harjotelleeni kunnolla mutta kun sain kokeen eteen ni alko jo pelkkä läpi pääsy mietityttään. Kauppiksen puolelle on ollut kaks sellasta nettikurssia, mihin molempiin harjottelin ja luin enkä päässyt kummastakaan läpi. Siinä ensimmäisessä Mestarimyyjä-jutussa jäi 0,75 pistettä vaille, ja nyt tässä Ikärajapassi-kurssissa tuli yks virhe liikaa (4 virhettä sai korkeintaan tulla ja mulla oli 5) vaikka kun harjottelin kotona niin joka kerta tuli vaan 2-3 virhettä. Koko tän päivän on ollu kyllä sellanen masennus päällä ettei mitään rajaa, toivotavasti tää tästä lähtis positiivisempaan päin.

Uuden puhelimen myötä tein myös instagrammin, mut löytää nimellä Aamihh

IMG_0072
IMG_0076
IMG_0078
IMG_0079
IMG_0081

6 comments:

  1. Hehe seuraan sua instagramissa:D Tsemppiä kouluun ja älä ihan hirveesti liikaa masennu ;) Ja ihanat noi sun hiukset<3

    ReplyDelete
  2. heh toi on kyl paras kännykkä! :)

    ReplyDelete
  3. sama puhelin! :DD

    ReplyDelete
  4. Onnea uuen puhelimen johdosta ! Olisiko sulla aikaa/kiinnostusta tehdä tänne blogin puolelle ohjeet esimerkiksi tuollaisen muffinssin virkkaamiseen? :>

    ReplyDelete
  5. hihhihiii mulla on samanlaiset lakanat:)

    ReplyDelete
  6. Toi kännykkä on ihan hirvee mitä mulla on ollut :D Toivottavasti sulla toimii sit paremmin

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥