Saturday, December 8, 2012

Asua ja muuta mukavaa

038
044
050
047
Takki | Äidin tekemä      Housut | KappAhl      Kengät | Skopunkten      Laukku | Kirppis

Pitkästä aikaa asupostaus. Eikä tässäkään oikein asua näy, mulla oli tossa alla valkonen huppari joten ei mitään kovinkaan ihmeellistä. Oon laiskistunut ihan hirveesti kun tuli pakkaset, panostan mieluummin lämpimyyteen ja mukavuuteen kun ehkä siihen onks se asu sillee "erikoinen". Huppari & farkut, huppari & farkut. Ja tätä rataa.

Oon ollu nyt pitkällä viikonlopulla, torstaina itsenäisyyspäivä, perjantaina taksvärkki ja nyt onkin viikonloppu. En itseasiassa muista kerroinko nää jo edellisessä postauksessa.. :D Eilen olin illan kaverin kaverilla ja tänään kävin porukoitten kanssa tukussa ja myöhemmin vielä tampereella joulutorilla ja sovittamassa yhtä neuletta H&M:llä mutta se olikin tyhmä päällä. ): Joulutorillakaan ei ollu oikein mitään ja mulla oli ne ruskeet syyssapikkaat jalassa, eli toisinsanoen varpaat oli syväjäädytetty kymmenen minuutin kävelyn jälkeen. Ois ehkä pitäny laittaa uggit mutta kun halusin laittaa jotain vähän siromman näköistä! :D

6 comments:

  1. Mulla on käyny ihan samalla tavalla että en jaksa nyt talvella panostaa pukeutumiseen :D Ihana asu, en voi uskoo että sun äiti on tehnyt ton takin!

    ReplyDelete
  2. Tosi ihana takki! <3 Ja lämpimät ja mukavat vaatteet onkin parasta.

    ReplyDelete
  3. So cozy and chic! Beautiful pictures :) How I wish we had snow here too!

    ♥ Megann of Style Surgery

    ReplyDelete
  4. Toi takki on ihana ! <3<3

    ReplyDelete
  5. Ihana takki! mieki tahdon tuollasen :3

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥