12/2/12

Helvetillinen jäätyminen

021
057
058

Yks vanhempi toppaliivikuva, kun sillä vielä tarkeni pihalla. Kaks muuta kuvaa on tältä aamulta, ihana auringonpaiste :)

Suunnittelin sillon aikasemmin hienoa joulukalenteria, mutta nyt se vähän jäi ja tuntuis tyhmältä alottaa se vasta kolmantena päivänä. Arvonnan pidän jokatapauksessa, mutta niitä huone-vaate yms postauksia voin tehdä muutenkin, ilman sitä kalenteria. Ainakin neljässä mun seuraamassa blogissa on tollanen joulukalenteri juttu, joten ei se ehkä enää niin uniikki idea ookkaan mitä ajattelin. Diu diu diu, testasin noita puhelimen pakkasenkestävyys ominaisuuksiakin äsken kun käytiin emmin kanssa pihalla ja mittari näytti -17 c. Hyvin näytti kestävän, mitä nyt näyttö vähän huurustu.

Yksi ruinaus tähän loppuun vielä: Osallistuin Instagrammissa tohon Nelly-kisaan, joten jos tykkäätte mun Nellyn korkkareista niin käykää tykkäämässä mun kuvasta! Mut löytää siis Aamihh nimellä :)

5 comments:

  1. löysin tänne äsken ja oot aivan ihana :) kauniita kuvia blogi täynnä.

    ReplyDelete
  2. Mulla on sulle haaste mun blogissa :)

    http://empuska.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Hei vitsit toi sun tukka on ihan to die for! Ja muutenki vaikutat tosi kivalt tyypilt blogin perusteella :)

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥