Saturday, December 15, 2012

Sä oot kuin melodia, joka soi, joka soi, joka soi ja soi

0h05
005
017
013
010
019
020
022
023
024
025

Ulkona on ihan kamala tuuli! Kävin vähän aikaa sitten lenkillä, ja toi -5 pakkanen tuntu ainakin puolet pahemmalta. Aamupäivällä käytiin ostamassa mulle uusi hiusväri ja äitille kangasta uusiin jouluverhoihin. Ostin muuten pitkästä aikaa Fidalta jotakin! Oon alkanut pikkuhiljaa ymmärtämään ettei tarvi omistaa ihan jokaista kenkäparia/paitaa/pipoa mitä maailmasta löytyy. Ennen ostin kirppiksiltä ihan järkyttävästi sellasia tavaroita mitkä oli halpoja, ja "ihan kivoja". Sit käytin niitä jonku kaks kertaa ja vein takasin kirpparille. :D Ei siis mitään järkeä! En oo "oikeistakaan" kaupoista, enkä varsinkaan alennusmyynneistä ostanut moneen kuukauteen mitään. Oon varmaan upottanu kahta kauheemmin rahaa Mäkkiin ja Subiin, mutta mitäs pienistä.

Tosiaan ostin sieltä Fidalta noi kengät ja karvakaulusjutun. Lisäks kuvissa näkyy tota Salt&Messy-suihketta. En tiedä onko tosta mihinkään, mutta se mainos oli niin kiva että halusin kokeilla. Halpa-Hallista löyty muuten noita mun lemppari joulusuklaita: Wiener Nougatteja! Laskin tylsyyksissäni että yhdessä tollasessa on 41 kcal, äiti vähän säikähti:D Jääpähän mulle enemmän syötävää jos se päättää jättää noi välistä. :) Piti myös ottaa kuva tosta teurastetusta kalasta, en tiiä miks, se vaan näytti jotenki hauskalta:D

Osaisko kukaan neuvoa että miten puhelimessa kameralla otetut kuvat sais automaattisesti tallentuun muistikortille? Kun siihen tulee kokoajan ilmotusta että puhelimen muista lähes täynnä, mutta muistikortti huutaa tyhjyyttään. Pitääkö se kykeä tietokoneeseen ja siirtää sitäkautta vai miten niitä pystyy muistikortille siirtämään?

PS: Mitä mieltä ootte olleet videoista, voinko ruveta tästälähtien tekemään enemmän niitä vai pysytäänkö ihan teksti-kuva pohjalla?

6 comments:

  1. Ainakin mun androidissani saa kuvat muistikortille kun menee kameraan ja sieltä asetuksiin ja sieltä valkkaa "tallennustila" kohdasta muistikortin :) tai itelläni ei oo muistikorttia mutta veikkaisin kuvien noin sinne menevän ;))

    ReplyDelete
  2. sun täytyy puhelimen kameran asetuksista muuttaa tallennuspaikaksi muistikortti :)

    ReplyDelete
  3. Eikää, oon niin kade tosta karvakaulusjutusta, oon ties kuinka kauan ettinyt tollasta täydellistä! Aivan ihana :-)

    Videoita lisää, kivoja piristysjuttuja teksti-kuva -postausten vastapainoks!

    ReplyDelete
  4. Ihana ihana blogi ja oot tosi tosi kaunis :3 sun hiukset on ihanat ja rakastuin pitkävartisiin noihin kenkiin! Mistä ostit? :3 liityn lukijaksi <3



    Vintageunicornz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hihii sulla on ihana blogi! (: ja jatka vaan noita videoita, ainakin mä oon tykänny.

    // kuinka vanha sun pikkusiskos on muuten nyt? o: tuli vaan mieleen kun katoin noita vanhoja postauksia ja siellä vilahti kuva.

    ReplyDelete
  6. Aino:
    Koitin mutta mulla ei oo sellasta vaihtoehtoa siinä ): Mutta kiitos kuitenkin avusta! :)
    elina:
    Sulle sama kuin Ainolle :<
    Tuulia IisaM:
    Kiitos! Mä tykkään siitä kanssa ihan hirmusesti, koitan vielä laittaa siihen jonkun napin tai hakasen että sen saa kiinni :)
    Ezzy K:
    Oi kiitos <3 Ostin ne kirppikseltä noi vuosi sitten :)
    Ano:
    Kiitos, kiva että tykkäät! :) Ja mun pikkusisko on 13 :>

    ReplyDelete

I read all the comments and I appreciate that you leave your mark by writing one. ♥